קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות8
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פילה דגים מרוסק עם שום פרוס ורוטב חמאה

פילה דגים מרוסק עם שום פרוס ורוטב חמאה
והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 289 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 24 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם מלח, שמן זית, תיבולוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. מתכונים דומים: פילה דגים בחמאת שום, פילה דג שומשום מצופה ברוטב שום-ג'ינג'ר, ו ספייס שפשף פילה דגים עם רוטב חמאה לימון.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנטה Margherita פינו Grigio. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.