קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות11
מגזין

פיצה ביאנקה

פיצה ביאנקה
המתכון פיצה Biancan מוכן בערך 25 דקות. וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. במנה עיקרית זו יש 489 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 36 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. 142 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם גבינת פרמזן, גבינת מוצרלה, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו ביאנקה פיצה, פיצה ביאנקה, ו פיצה ביאנקה דיפ (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.