קושירגיל
מוכן ב24 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

פיצה ברביקיו

פיצה ברביקיו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ברביקיו Pizzan. מנה אחת מכילה 2218 קלוריות, 82 גרם חלבון ו 56 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 24 דקות. אם יש לך רוטב ברביקיו חם, קרום פיצה משובצת, גבינת מונטריי ג'ק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו פיצה ברביקיו: פיצה אלביס (המסעדה האיטלקית של קולטה), פיצה ברביקיו, ו פיצה עוף ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים את הקרום באופן שווה עם צ 'או צ' או; העליון עם חזיר וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
קרוםקרום
חזירחזיר
2
אופים ב 450 במשך 12 עד 14 דקות או עד גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
טפטוף שווה עם רוטב ברביקיו חם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו

ציוד

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Carnivor זינפנדל עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Carnivor Zinfandel
Carnivor Zinfandel
קרנבור בעל גוף מלא זינפנדל הוא עסיסי, נועז, גדול וטעים, שמציע רמזים של תבלין עם מגע חלק לחיך מלא. טעמי פירות כהים אינטנסיביים של אוכמניות, שזיף ו boysenberry מתאימים עם הערות של מוקה, שוקולד מרי, פלפל שחור ותבלינים אפייה. טעמים של וניל ושקדים קלויים משתהים עם גימור ארוך וחלק.