קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

פיצה ממולאת בשרית

פיצה ממולאת בשרית
המתכון פיצה ממולאת בשרנית יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 35 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 889 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 46 גרם שומן. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לך בשר טחון, תערובת פיצה קרום, תיבול, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. נסו בצלים ממולאים בשרים, ביזון בשרני ופלפלים ממולאים פטריות, ו שלושה קונכיות ממולאות בגבינה ברוטב עגבניות בשרני (מתכונים דומים).

הוראות

1
הגדר גריל לבישול ישיר על אש בינונית. באח שמן כאשר מוכן להתחיל לבשל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
1
בקערת ערבוב גדולה, לשלב תערובות פיצה קרום, תיבול איטלקי, ומים חמים. מערבבים כ 20 פעמים עד כדור צורות. כדור פיצול במחצית ולכסות כל אחד עם ניילון לעטוף; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
מיםמים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערת ערבובקערת ערבוב
1
במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה, מוסיפים את השמן ומבשלים בשר טחון ונקניק, ערבוב לעתים קרובות כדי לשבור גושים. לבשל עד כבר לא ורוד אבל לא לגמרי מבושל דרך, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
נקניקנקניק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר מהחום ומערבבים פטריות, זיתים, גבינה וכוס 1 של רוטב המרינרה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב מרינרהרוטב מרינרה
פטריותפטריות
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
3
לפתוח בצק ולשים על 2 גיליונות אפייה מצופה קלף זרועים קמח תירס. לחץ לתוך 2 (12 אינץ') מעגלים על 1/4 עבה; לצבוט יחד כל חורים. כפית את תערובת הבשר למרכז של כל עיגול בצק. החלק את עיגול הבצק השני מהקלף אל מעל תערובת הבשר. לחצי את הקצוות יחד. ללטף בעדינות את כל פני השטח של פיצה עד שטוח. תחליקי פיצה על גריל משומן חם. לבשל, מכוסה, במשך כ 5 עד 6 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
בצקבצק
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
גרילגריל
4
לחמם את רוטב המרינרה שנותר במיקרוגל. כפית קצת רוטב על הצלחת ומגישים פרוסה חמה של פיצה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב מרינרהרוטב מרינרה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.