קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

פיצה פפרוני מטבל

פיצה פפרוני מטבל
מטבל פיצה פפרוני יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתאבן זה יש 417 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו שום, marjoram, שאלוט, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -50 דקות. מתכונים דומים: מטבל פיצה, פיצה פפרוני עם קציץ פיצה חום, ו פיצה פפרוני.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מוסיפים את שמן הזית למחבת סאוט 12 אינץ ' על חום בינוני, וכאשר חם, מוסיפים את הבצל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מטגנים עד שקופים.
3
מוסיפים את השום ואת פתיתי צ ' ילה האדומים, מבשלים 1 דקה, ולאחר מכן מוסיפים את העגבניות המשומרות. להפחית את החום לרתיחה ולבשל במשך 25 דקות, ערבוב מדי פעם. כאשר התערובת התעבה, מערבבים את התבלינים הטריים ומיובשים. מבשלים במשך 15 דקות נוספות ולהתאים תיבול, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
עגבניות שימוריםעגבניות שימורים
תיבולתיבול
שוםשום
תבליניםתבלינים
4
הסר מהחום.
5
עבור השכבה התחתונה: בקערה בינונית, לשלב את גבינת שמנת, ריקוטה, פרמזן, ביצה, שום ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
פרמזןפרמזן
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
שוםשום
תבליניםתבלינים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מורחים את התערובת באופן שווה לתוך תבשיל בתנור בטוח (קיבולת 2 ליטר או מחבת פאי 9 אינץ'). תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
תנורתנור
7
לתוספות: במחבת סאוט קטנה על אש בינונית, מוסיפים רסס של שמן זית ופפרוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פפרוניפפרוני
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
לטגן עד פפרוני הוא רק פריך, 4 עד 5 דקות, ולאחר מכן לנקז על צלחת מרופדת מגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
פפרוניפפרוני
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
9
מוסיפים את שמן הזית הנותר ואת הפלפלים האדומים ומטגנים על אש בינונית עד שמתחילים להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
שמן זיתשמן זית
10
מוסיפים את השאלוט, מבשלים 2 דקות, ואז מוסיפים את הפטריות. מבשלים 7 עד 10 דקות ולהסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שאלותשאלות
1
מורחים את רוטב הפיצה על החלק העליון של השכבה התחתונה של הגבינה, מפזרים את תערובת הפלפל והפטריות, ואז את הפפרוני. באופן שווה להפיץ את המוצרלה מעל ולאפות במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
מוצרלהמוצרלה
פפרוניפפרוני
פטריותפטריות
גבינהגבינה
פלפלפלפל
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מוציאים מהתנור ומפזרים את הפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מקשטים עם sprig בזיליקום ומגישים חם עם רצועות בצק פיצה, רצועות פיתה קלויות, או קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
בצק פיצהבצק פיצה
קרקריםקרקרים
באזיל!באזיל!
פיתהפיתה

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלרבעים דק פרוס פטריות קריםלרבעים דק פרוס פטריות קרים11 קילו קישואים,מיורן מיובשמיורן מיובש1ביצה, קצת מוכהביצה, קצת מוכה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות (מומלץ: אש קלוי מיור גלן)עגבניות מרוסקות (מומלץ: אש קלוי מיור גלן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי בזיליקום טריים julienned, בתוספת sprig לקישוטעלי בזיליקום טריים julienned, בתוספת sprig לקישוט11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות באפלו גבינת מוצרלהקוביות באפלו גבינת מוצרלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, ועוד לטפטוףשמן זית, ועוד לטפטוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפרוני פרוס דקפפרוני פרוס דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואהצעות הגשה: רצועות בצק פיצה קלוי, רצועות פיתה קלויות, או קרקריםהצעות הגשה: רצועות בצק פיצה קלוי, רצועות פיתה קלויות, או קרקרים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום (1/4 אינץ') חתוךפלפל אדום (1/4 אינץ') חתוך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי צ'ילה אדומיםפתיתי צ'ילה אדומים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי צ'ילה אדומיםפתיתי צ'ילה אדומים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלות טחוןשאלות טחון

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.