קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

פיצה צ'אטני עוף-עגבניות

פיצה צ'אטני עוף-עגבניות
פיצה צ'אטני עוף-עגבניות עשויה להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה מכין 6 מנות עם 246 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 18 דקות. גשו לסופר וקנו רצועות עוף בגריל, צ'אטני עגבניות, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כמו קינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 41%. מתכונים דומים: צ'אטני אדום עגבניות בצל-צ' אטני אדום לאידלי דוסה-צ'אטני קל, מחווני עוף עם צ'אטני עגבניות, ו עוף עם צ'אטני עגבניות-ג' ינג'ר.

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים קרום פיצה על תבנית עם נייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מורחים צ 'אטני על קרום פיצה; מפזרים עוף קצוץ, פלפל ודלעת מעל צ' אטני. למעלה עם כוסברה וגבינה מגורדת.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
מורחיםמורחים
פלפלפלפל
סקוושסקווש
4
אופים ב 450 במשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
חותכים לפרוסות.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם אפשרויות נהדרות עבור איטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. טנוטה די ארקנו סטראדן אל סאסו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
טנוטה די ארקנו סטראדה אל סאסו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה
טנוטה די ארקנו סטראדה אל סאסו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה
2015 היה הבציר החם המושלם-לא חם מדי, בדיוק כמו שצריך. האף משחרר מיד גוונים של יערה וריבת תות, ומסיים בגוון צמחי מרפא של רוזמרין וברוש. על החיך, כוחו של היין הזה מרשים. יש פיצוץ של טעמים, כולם ממוסגרים בחוזקה על ידי חומצות בהירות מוצקות. טעמים נשלטים על ידי חמוציות טארט פטל, נותן דרך גוונים אוכמניות חמקמק אי פעם. הגימור נשלט על ידי שעועית וניל עם פלפל שחור מתמשך וקליפת תפוז. זו שנה מרגשת עבור סנגיובזה ויש לה פוטנציאל לגיל 15-20 שנה.