קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות12
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פלפלים אדומים קלויים עם חצילים (Funghetto)

פלפלים אדומים קלויים עם חצילים (Funghetto)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל פלפלים אדומים קלויים עם חצילים (Funghetto). מתכון זה מספק 4 מנות. עם 479 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 36 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. אם יש לכם פרמזן, שמן זית, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכונים דומים: חציל קלוי עם פלפלים, עגבניות ועשבי תיבול, Melanzane חציל funghetto ("פטריה בסגנון"), ו פלפלים אדומים קלויים: שתי טכניקות קלייה וכיצד להשרות אותם.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מניחים מתלה תנור במרכז התנור ומחממים עד 400 מעלות F. מרססים צלחת אפייה קטנה או תבנית אפייה עם תרסיס שמן צמחי. מסדרים את הפלפלים, לחתוך בצד, על תבנית אפייה טפטוף עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס שמן צמחיתרסיס שמן צמחי
שמן זיתשמן זית
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
אופים עד הפלפלים הם מכרז אבל עדיין מחזיק את הצורה שלהם, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מחממים את שמן הירקות על חום בינוני גבוה במחבת nonstick 12 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את החצילים בקבוצות ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד הזהב, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חצילחציל
3
מסננים על מגבות נייר ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
1
מערבבים את החציל המבושל, רוטב עגבניות-בזיליקום, זיתים, צלפים, מלח ופלפל במחבת nonstick 12 אינץ'. להביא מבשלים ומבשלים עד מעובה מעט, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חצילחציל
צלפיםצלפים
זיתיםזיתים
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
לציפוי: בקערה קטנה, לשלב את פירורי הלחם ופרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים את המטגן.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
4
כפית את המילוי לתוך הפלפלים ומפזרים את הציפוי על המילוי.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
5
טפטוף עם שמן זית ו broil עד קרום זהוב טפסים, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
קרוםקרום

מרכיבים

201 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדר20 זיתים שחורים בינוניים, קצוצים20 זיתים שחורים בינוניים, קצוצים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)פירורי לחם פשוטיםפירורי לחם פשוטים2(חוֹרֶף)צלפים, שטוף סחוטצלפים, שטוף סחוט454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חצילים יפניים, גזוז וחתוך לחתיכות 1/2 אינץחצילים יפניים, גזוז וחתוך לחתיכות 1/2 אינץ201 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדר20 זיתים מגולענים בצבע ירוק בינוני, קצוצים20 זיתים מגולענים בצבע ירוק בינוני, קצוצים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)פרמזן מגוררתפרמזן מגוררת21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפלים אדומים, באורך חצוי, cored וזרעפלפלים אדומים, באורך חצוי, cored וזרע737(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)רוטב עגבניות-בזיליקום, כגון Giada De Laurentiis לרוטב עגבניות-בזיליקום היעדרוטב עגבניות-בזיליקום, כגון Giada De Laurentiis לרוטב עגבניות-בזיליקום היעד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות