קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פסטה פטריוטית

פסטה פטריוטית
פסטה פטריוטית יכולה להיות רק תוספת שאתם מחפשים. מתאים ל-12 מנות. מנה זו מכילה סביב 7 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 205 קלוריות. אם יש לכם שמן זית, שום, חומץ, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. מתכונים דומים: פסטה פטריוטית, זוטות פטריוטיות, ו פיצות פטריוטיות.

הוראות

1
להקציף מיונז, שמנת חמוצה, גבינה כחולה, חלב, חרדל דבש, חומץ, מלח, אבקת שום, פלפל שחור, ופלפל קאיין יחד בקערה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
אבקת שוםאבקת שום
חרדל דבשחרדל דבש
פלפל שחורפלפל שחור
גבינה כחולהגבינה כחולה
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חומץחומץ
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
ממלאים סיר גדול במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה. מערבבים בפנה וחוזרים לרתיחה. לבשל פסטה חשופה, ערבוב מדי פעם, עד מבושל דרך אבל עדיין מוצק לנשוך, על 11 דקות; לנקז ולהעביר לקערה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
פנה!פנה!
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
3
מחממים שמן זית במחבת מעל חום בינוני; מבשלים ומערבבים שום ובזיליקום עד ריחני, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
יוצקים תערובת שום מעל פנה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
פנה!פנה!
5
מערבבים כרובית, עגבניות, פלפל אדום, גבינת מוצרלה, בצל ירוק, וגבינת פרמזן לתערובת פנה; לזרוק למעיל. מכסים ומקררים כדי לערבב טעמים, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
פלפל אדוםפלפל אדום
כרוביתכרובית
בצל ירוקבצל ירוק
עגבנייהעגבנייה
פנה!פנה!

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה כחולה מתפוררתגבינה כחולה מתפוררת5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחים כרוביתפרחים כרובית0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי חצויותעגבניות שרי חצויות1(יכול להיות או להרחיק)בזיליקום טרי טחוןבזיליקום טרי טחון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה3בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1(יכול להיות או להרחיק)חרדל דבשחרדל דבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(יכול להיות או להרחיק)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מוצרלה, חתוכה לרצועות 1 אינץגבינת מוצרלה, חתוכה לרצועות 1 אינץ2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פנהפסטה פנה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1(יכול להיות או להרחיק)חומץ לבןחומץ לבן