קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

פסטה פירות ים Cajun

פסטה פירות ים Cajun
צריך מנה עיקרית פסקטריאנית? פסטה פירות ים Cajun יכול להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 699 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 36 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. אם יש לכם קצפת כבדה, גבינה שוויצרית, בצל ירוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה מעולה. מתכונים דומים: פסטה פירות ים Cajun, פסטה פירות ים Cajun, ו תבשיל פירות ים חריף Cajun.

הוראות

1
מבשלים פסטה בסיר גדול של מים מלוחים רותחים עד אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בינתיים, יוצקים שמנת למחבת גדולה. מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב כל הזמן, עד כמעט רותחים. להפחית את החום, ולהוסיף עשבי תיבול, מלח, פלפלים, בצל, פטרוזיליה. מבשלים 7 עד 8 דקות, או עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפליםפלפלים
בצלבצל
קרםקרם
עשבי תיבולעשבי תיבול
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מערבבים פירות ים, בישול עד שרימפס כבר לא שקוף. מערבבים בגבינות, מתמזגים היטב.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
מסננים פסטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
5
מגישים רוטב על אטריות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון2(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטת פטוצ'יני יבשהפסטת פטוצ'יני יבשה2(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה שוויצרית גרוסהגבינה שוויצרית גרוסה

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות קאדר אודה לפנינים נוצץ לבקן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן
שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן
היין הזה הוא אקזוטי ומינו שמתגמל את החושים. פיצוץ של תפוח ירוק תוסס, פירות הדר ותבלינים אפייה מלוחים. הערות פרחוניות של יסמין וג ' ינג ' ר נמצאים שם עם תחושה של עומק. היין מתפתח כאשר הסהרונים שומרים על הארומטיקה של היין הזה באבולוציה מתמדת. האלמנט במינון אפס של היין הזה יש לו לרקוד על החיך מתחילתו ועד סופו. הוא חי עם מגוון של פירות הדר, מינרלים ותבלינים. מלפנים, זה כמעט עומס חושי אבל כאשר אתה חוזר למטה אל כדור הארץ הדר, מלח ופירות אבן להתיישב עם אלמנט פירות אקזוטיים שמשאיר אותך לשבת בחיבוק ידיים ולקחת באבולוציה מתגמלת שלה. זהו יין ייצור מיקרו כי הוא בטוח כדי לשמור על התחושה במצב עמוק של תככים סיפוק.