קושיקשה
מוכן ב32 דק.
מנות12
ציון בריאות21
מגזין

פסטה, פסטו ואפונה

פסטה, פסטו ואפונה
פסטה, פסטו ואפונה עשויים להיות רק התבלין שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 17 גרם חלבון, 47 גרם שומן, ובסך הכל של 689 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 32 דקות. 80 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. אם יש לכם מיונז, אגוזי מלך, פיניולי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 84%. הציון הזה מרהיב. מתכונים דומים: פסטה, פסטו ואפונה, פסטה, פסטו ואפונה, ו פסטה, פסטו ואפונה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מבשלים את הפוזילי ועניבות הפרפר בנפרד בסיר גדול של מים מומלחים רותחים למשך 10 עד 12 דקות עד שכל פסטה היא אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מסננים וזורקים לקערה עם שמן הזית. מגניב לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
בקערה של מעבד מזון המצויד בלהב פלדה, מחית את הפסטו, התרד ומיץ הלימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
תרדתרד
פסטופסטו
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
5
מוסיפים את המיונז והמחית.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
6
מוסיפים את תערובת הפסטו לפסטה המקוררת ואז מוסיפים את הפרמזן, האפונה, הפיניולי, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
צנובריםצנוברים
פלפלפלפל
פסטהפסטה
פסטופסטו
אפונהאפונה
מלחמלח
7
מערבבים היטב, מתבלים לפי הטעם ומגישים בטמפרטורת החדר.
8
מניחים את אגוזי המלך, הפיניולי והשום בקערת מעבד מזון המצויד בלהב פלדה. תהליך עבור 15 שניות.
מרכיבים שתצטרך
צנובריםצנוברים
אגוזי מלךאגוזי מלך
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
9
מוסיפים את עלי הבזיליקום, המלח והפלפל. כשהמעבד פועל, שופכים לאט את שמן הזית לקערה דרך צינור ההזנה ומעבדים עד לפסטו מחית היטב.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
שמן זיתשמן זית
פלפלפלפל
פסטופסטו
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מוסיפים את הפרמזן והמחית לדקה. השתמש מיד או אחסן את הפסטו במקרר או במקפיא עם סרט דק של שמן זית מעל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פרמזןפרמזן
פסטופסטו
11
הערות: האוויר הוא האויב של פסטו. עבור הקפאה, לארוז אותו במיכלים עם סרט של שמן או פלסטיק לעטוף ישירות על גבי עם האוויר לחוץ החוצה.
מרכיבים שתצטרך
פסטופסטו
עוטףעוטף
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
12
לניקוי בזיליקום, הסר את העלים, סובב אותם בקערת מים ואז סובב אותם יבשים מאוד בספינר סלט. אחסן אותם בשקית ניילון סגורה עם מגבת נייר לחה מעט. כל עוד העלים יבשים הם יישארו ירוקים מספר ימים.
מרכיבים שתצטרך
באזיל!באזיל!
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
טווה סלטטווה סלט
מגבות ניירמגבות נייר
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
קערהקערה

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטת עניבת פרפרפסטת עניבת פרפר1בצל צהוב בינוני, קצוץעלי בזיליקום טריים, ארוזיםעלי בזיליקום טריים, ארוזים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה פוזיליפסטה פוזילי9ציפורןכפות שום קצוץכפות שום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז טובמיונז טוב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טובשמן זית טוב3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טובשמן זית טוב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה, מופשרתאפונה קפואה, מופשרת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpesto (ארוז או ראה מתכון להלן)pesto (ארוז או ראה מתכון להלן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpignoli (צנוברים)pignoli (צנוברים)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpignoli (צנוברים)pignoli (צנוברים)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תרד קצוץ קפוא, הפשיר וסחוט יבשחבילת תרד קצוץ קפוא, הפשיר וסחוט יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)