קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

פסטה קרבונרה

פסטה קרבונרה
המתכון פסטה קרבונרה יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-45 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 717 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 26 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם לינגוויני, פטרוזיליה שטוחה, חלמונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו פסטה קרבונרה, פסטה קרבונרה, ו פסטה קרבונרה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את הפסטה על פי הוראות החבילה. בינתיים, מטגנים את הבייקון במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מעבירים למגבת נייר ושומרים את הטפטוף. בקערה גדולה, לטאטא את החלמונים. עדיין לטאטא כל הזמן, להוסיף 2 כפות של טפטוף. עובד במהירות, להוסיף את הפסטה סחוט פרמזן לתערובת חלמון ולזרוק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
פרמזןפרמזן
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיף את המלח, פלפל, פטרוזיליה, ובייקון.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
בייקוןבייקון
מלחמלח
4
מגישים באופן מיידי. (חום הפסטה מבשל את הביצים, אבל לא ביסודיות. מומלץ לילדים צעירים, לקשישים ולכל מי שיש לו מערכת חיסונית פגועה להימנע מאכילת המנה הזו.) טיפ: השתמש זוג מספריים נקיים או מספריים מטבח, לא סכין, כדי לקצוץ את הבייקון. זה הרבה יותר מהר ועושה פחות בלגן.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
פסטהפסטה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מספריים מטבחמספריים מטבח
סכיןסכין

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Ama קיאנטי Classico סן לורנצו Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 48 דולר לבקבוק.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.