קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

פרפה תות עם וין סנטו, מסקרפונה וביסקוטי

פרפה תות עם וין סנטו, מסקרפונה וביסקוטי
המתכון פרפה תות עם וין סנטו, מסקרפונה & ביסקוטי יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 30 דקות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 596 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 43 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך קרם כפול קרטון, וין סנטו, סוכר גלגלית זהב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כמה אנשים עשו את המתכון הזה, בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 27%. מתכונים דומים: Biscotti & Vin Santo, פאנה קוטה עם רוטב סנטו תות-Vin, ו אספרגוס עם ויניגרט סנטו.

הוראות

1
מניחים את הביסקוויטים ביסקוטי בשקית ניילון ולרסק אותם קלות עם קצה מערוך, משאיר אותם מעט עבה. להטות את הביסקוויטים כתוש לקערה, לטפטף על סנטו Vin ולתת לו מערבבים. בקערה קטנה, להשתמש במזלג כדי מועך מעט מחצית התותים עם הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
Vin SantoVin Santo
ביסקוטיביסקוטי
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מקציפים את המסקרפונה בקערה בינונית, ואז מקפלים לתוך הקצפת. אם התערובת מופיעה לקפל עבה מדי דרך קצת חלב. בקערת זכוכית של 1 ליטר, מורחים חצי ביסקוטי ספוג. למעלה עם חצי תותים פירה ולאחר מכן חצי תערובת מסקרפונה. חזור עד שתשתמש בכל. חותכים את התותים הנותרים ולפזר מעל. מקררים, ואז לארוז לתוך קריר כמו קינוח זה צריך להיות מוגש צונן.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
מסקרפונהnameמסקרפונהname
ביסקוטיביסקוטי
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירות נהדרות לפרפייט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.