קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

פשטידות אנצ'ילדה צמחוניות

פשטידות אנצ'ילדה צמחוניות
פשטידות אנצ'ילדה צמחוניות עשויות להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 648 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא גבינת מונטריי, מרק ירקות, טורטיות תירס בגודל פהיטה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו אנצ'ילדה צמחונית, פשטידות אנצ'ילדה עוף מוקרם, ו אנצ'ילדה צמחונית עדשים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
להביא פרחים 2 כוסות מים לרתיחה בסיר קטן על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
הסר מהחום; לכסות ולתת לעמוד 5 עד 8 דקות או עד פרחים שמנמנים.
4
מסננים פרחים, וקוצצים בגסות.
5
פרחים מוקפצים, בצל, והבא 2 מרכיבים בשמן חם במחבת גדולה מעל חום בינוני 10 דקות או עד ירקות רכים. מערבבים שעועית ואת 4 החומרים הבאים, ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
6
יוצקים מרק לתוך צלחת רדודה. לטבול 4 טורטיות, 1 בכל פעם, במרק, ומניח 1 אינץ 'בנפרד על רדיד מצופה 15-x 10 אינץ' ג ' לי רול מחבת. לחלק חצי תערובת היביסקוס בין טורטיות; העליון כל אחד עם כ 2 כפות. גבינת מונטריי ג 'ק ורוטב אנצ' ילדה חם 1/4 כוס. חזור על שכבות פעם אחת; מעל כל מחסנית עם טורטייה. כפית 1/4 כוס רוטב אנצ ' ילדה מעל כל ערימה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
היביסקוסהיביסקוס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
7
אופים ב 350 במשך 20 דקות או עד מבעבע.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
8
מפזרים קסו פרסקו וגבינת ג ' ק מונטריי שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
Queso FrescoQueso Fresco
9
מגישים עם רוטב אנצ ' ילדה ותוספות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
10
* 20 (4 אינץ') טורטיות תירס ניתן להחליף.
מרכיבים שתצטרך
טורטיה תירסטורטיה תירס
11
מוסיפים 2 שכבות נוספות ומחלקים את המילוי בהתאם.

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל קצוץפלפל קצוץ425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטה, שטופה, ופירהשעועית שחורה, סחוטה, שטופה, ופירה126-inchs(6 אינץ') פהיטה-גודל טורטיות תירס(6 אינץ') פהיטה-גודל טורטיות תירס1השארתוספות: שמנת חמוצה, בצל אדום קצוץ, כוסברה טרייהתוספות: שמנת חמוצה, בצל אדום קצוץ, כוסברה טרייה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה מיובשת היביסקוס פרחים, הרים דרךחבילה מיובשת היביסקוס פרחים, הרים דרך0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב אנצ'ילדהרוטב אנצ'ילדה11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוסות גבינת מונטריי ג'ק גרוסה1/4 כוסות גבינת מונטריי ג'ק גרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקווסו פרסקו מתפוררקווסו פרסקו מתפורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק בצל מתוקפרוס דק בצל מתוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים קצוציםקישואים קצוצים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יינות טיודור באלו ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.