קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות4
מטבחיםמקסיקני
מגזין

פשטידות תותים

פשטידות תותים
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים מקסיקניים לקופסת המתכונים שלך, עוגות תות עשויות להיות מתכון שכדאי לך לנסות. תמורת 91 סנט למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 159 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -5 גרם שומן . המתכון הזה משרת 16. הוא מובא אליכם על ידי Taste of Home. אדם אחד מצא את המתכון הזה כבעל טעם ומשביע. זה מושלם ליום האם . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . אם יש לכם קרומי קרקר גרהם, מיץ לימון, חלב מרוכז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם ציון של 35% , המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פשטידות יד תות , מיני פשטידות תותים ופשטידות יד תות .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים חלב ומיץ לימון. מקפלים פנימה תוספת מוקצפת. הניחו בצד 1/3 כוס תותים לקישוט; מערבבים את שאר התותים למילוי. כף לתוך קרום. מקררים לפחות 4 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מקשטים בתותים שמורים.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה

יין מומלץ: יציאה, Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

ניתן לשלב את הפשטידה עם פורט, וין סנטו וריזלינג לקציר מאוחר. יינות אלה כולם מתוקים, וזה חשוב מכיוון שבדרך כלל יין צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משלב איתו. ה-Ebony Ports of Call עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Ebony Ports of Call
Ebony Ports of Call
Ebony Ports of Call הוא יין קינוח דמוי פורט שפותח עם כמות נמוכה יותר של אלכוהול על מנת להציג טעמי דובדבנים מתוחכמים וניל ועשיר בשוקולד.