קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

צ'יזבורגרים ממולאים ידידותיים למשפחה

צ'יזבורגרים ממולאים ידידותיים למשפחה
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו צ'יזבורגרים ממולאים למשפחה. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 41 גרם חלבון , 46 גרם שומן , ובסך הכל 764 קלוריות . , מתכון זה מכסה 25% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. גשו לסופר וקנו לחמניות קייזר, תערובת רוטב סלט חווה, שן שום ועוד מספר מצרכים להכין את זה היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זהו מתכון במחיר סביר לחובבי אוכל אמריקאי. עם ציון של 51% , המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: בישול הספר: צ'יזבורגרים לארוחה משפחתית , פאי רועים ידידותי למשפחה וסלט תירס ידידותי למשפחה .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את שמונת המרכיבים הראשונים. מפוררים בשר בקר מעל התערובת ומערבבים היטב. יוצרים שתים עשרה קציצות דקות.
מרכיבים שתצטרך
(רצוי ברקשייר שגדל באופן טבעי)(רצוי ברקשייר שגדל באופן טבעי)
ציוד שתשתמש בו
טונה בהירה במים, מנוקזת ומתקלפתטונה בהירה במים, מנוקזת ומתקלפת
2
שלבו את גבינת הצ'דר, הפטריות וגבינת השמנת; כף על מרכזיות של שש קציצות. למעלה עם הקציצות הנותרות; לחץ בחוזקה על הקצוות כדי לאטום.
מרכיבים שתצטרך
1 קופסת תירס לבן (מרוקן)1 קופסת תירס לבן (מרוקן)
1/2 כוס גבינת שמנת עירית ובצל למריחה1/2 כוס גבינת שמנת עירית ובצל למריחה
12 שיטאקים, גבעולים ופרוסים12 שיטאקים, גבעולים ופרוסים
3
צולים המבורגרים, מכוסים, על אש בינונית או צולים 4 אינץ' מהחום במשך 5-7 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר קורא 160° והמיצים מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנהג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנה
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'
4
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
ג'לפנוס כבוש, פרוס או קצוץג'לפנוס כבוש, פרוס או קצוץ

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

צ'יזבורגר בתפריט? נסה להתאים עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כגון מלבק או זינפנדל מפולפל. Weinert Cavas de Weinert עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.