קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

צ'אי טירמיסו טבעוני

צ'אי טירמיסו טבעוני
מתכון צ'אי טירמיסו טבעוני מוכן בערך 2 שעות והוא בהחלט גדול חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 259 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. מתכון זה מ Go חלב חינם יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו זרעי שומר הקרקע, שיני קרקע, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. , וזה לא כל כך סופר. נסו צ'אי טירמיסו טבעוני, צ'אי טירמיסו ללא גלוטן, ו גלידת צ'אי טבעונית (מתכונים דומים).

הוראות

1
שוט כל המרכיבים קרם מתוק יחד במעבד מזון עד שהם משולבים היטב. מבשלים את זה על חום בינוני במשך 5 דקות. תרגיע לפחות שעה.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
לשלב את החומרים יבשים יחד. הכן את מחליף הביצים EnerG בסעיף ladyfinger.
מרכיבים שתצטרך
מחליף ביצים של Ener Gמחליף ביצים של Ener G
3
מערבבים את זה עם כל החומרים הרטובים. מקפלים את החומרים הרטובים לתערובת היבשה. תעמיס שקית מאפה עם הבלילה. צינור הבלילה לתוך 3" ארוך, 1 "עוגיות רחבות, משאיר על 1" שטח בין כל עוגייה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
300 גרם (11 אונקיות) שוקולד חלב, קצוץ אחיד300 גרם (11 אונקיות) שוקולד חלב, קצוץ אחיד
4
אופים אלה על 350 מעלות במשך 18 דקות. אפשרות: לא צינור הבלילה, אבל למלא מחבת עוגה מלבנית עם הבלילה על 1" גבוה ולאפות את העוגה במשך 25 דקות.לחלוט תה צ ' אי.
מרכיבים שתצטרך
צ ' איצ ' אי
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
גבינת ריקוטה חלב מלאה עדינה במיוחד (לעידון, מעבדים במעבד מזון במשך דקה)גבינת ריקוטה חלב מלאה עדינה במיוחד (לעידון, מעבדים במעבד מזון במשך דקה)
5
מערבבים את התבלינים יחד ומניחים אותם בצד. תטביע כל אחת מהבחורות בתה צ ' אי למשך 3 שניות. בשורה התחתונה של צלחת אפייה עם אצבעות הגברת. מברשת קלה אותם עם צ ' אי קטן.
מרכיבים שתצטרך
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
צ ' איצ ' אי
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
6
מורחים על ½ " של קרם מתוק על גבי אצבעות הגברת. חזור על תהליך זה, מה שהופך שכבה נוספת של אצבעות גברת וקרם מתוק.
מרכיבים שתצטרך
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
7
מפזרים את תערובת התבלינים על השכבה העליונה של שמנת מתוקה. תרגיע את הטירמיסו לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)agar agaragar agar1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקטר אגבה מתוקנקטר אגבה מתוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקטר אגבה מתוקנקטר אגבה מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלוט חזק שחור מסאלה חיחלוט חזק שחור מסאלה חי2(חוֹרֶף)1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי2ריבס, קצוץ טרי או קפואמחליף ביצים מוכן EnerGמחליף ביצים מוכן EnerG0(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומר טחוןזרעי שומר טחון1(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טופו משי מוצקטופו משי מוצק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת שמנת סויהגבינת שמנת סויה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת סויהשמנת סויה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר טורבינאדו טחון דקסוכר טורבינאדו טחון דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מאפה מחיטה מלאהקמח מאפה מחיטה מלאה