קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

צ'ילה קון קרנה עם שעועית אדומה

צ'ילה קון קרנה עם שעועית אדומה
צ'ילה קון קרנה עם שעועית אדומה הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 327 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בצל, עגבניות משומר, פלפל חלפיניו, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -40 דקות. נסו נקי לאכול צ'ילי קון קרנה (סיר מיידי), דרום מערב רוטב צ'ילה אדום, ו צ'ילה קון קרנה (מתכונים דומים).

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות, ברוטבעגבניות, ברוטב2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולי כוסברה קצוצים דקגבעולי כוסברה קצוצים דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלה כוסברה קצוץ גסעלה כוסברה קצוץ גס4ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושלאורז מבושל227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר רזה במיוחד (10% שומן או פחות)בשר בקר רזה במיוחד (10% שומן או פחות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 שיני שום, קלופים, כתושים וקצוצים6 שיני שום, קלופים, כתושים וקצוצים11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)פלפל חלפיניו, זרע וקצוץפלפל חלפיניו, זרע וקצוץ2smallsבצל, קלופים וחותכים לחתיכות 1 אינץ ' (או 1 בצל בינוני, 4 אונקיות)בצל, קלופים וחותכים לחתיכות 1 אינץ ' (או 1 בצל בינוני, 4 אונקיות)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה מיובשתשעועית אדומה מיובשת2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)6בצל ירוק, גזוז, שמירה על רוב הירוק, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ ' (1 כוס)בצל ירוק, גזוז, שמירה על רוב הירוק, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ ' (1 כוס)1(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Avinyo Cava Reserva עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Avinyo Cava Reserva
Avinyo Cava Reserva
פירות לבנים בהירים לשלב עם הערות טוסט. על החיך היין טרי ותוסס. זוגות עם כרישה, נקניקיות, romesco, עגבניות, aïoli.