קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות74
מגזין

צ'ילי טבעוני האהוב עליי עם שמנת חמוצה תוצרת בית

צ'ילי טבעוני האהוב עליי עם שמנת חמוצה תוצרת בית
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית צמחונית? הצ'ילי הטבעוני האהוב עליי עם שמנת חמוצה תוצרת בית יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 455 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, פלפל קאיין טחון, עגבניות משומר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. מתכונים דומים: תחרות צ'ילי שנתית 7: ערך # 4-צ' ילי Smokey צ'יפוטלה עם שמנת חמוצה חווה + תפריט שבועי, שמנת חמוצה טבעונית עם כוסברה, ו מטבל אבוקדו" שמנת חמוצה " (טבעוני).

הוראות

1
בסיר גדול, לטגן את הבצל ואת השום בשמן על חום בינוני עד רך שקוף, על 5 דקות. מתבלים בקמצוץ מלח ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיף את jalapeos, סלרי, ופלפל בל וחתוך לעוד 5 עד 7 דקות בערך, עד שהתרכך.עכשיו להוסיף את פחית עגבניות חתוכות לקוביות (עם מיץ), מרק, רסק עגבניות. מערבבים לשלב. הגבר את החום לגובה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
3
מוסיפים את השעועית מנוקזת ושטופה, יחד עם אבקת צ ' ילי, כמון, אורגנו ומלח. מבשלים את התערובת, חשוף, עד מעובה, על 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4
מוסיפים את קאיין ורוטב חם לפי הטעם, אם משתמשים. טעם ועונה עם מלח נוסף אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
5
מגישים עם קשיו שמנת חמוצה, בצל ירוק קצוץ, עלי כוסברה,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
קשיוקשיו

מרכיבים

1גדולפלפל אדום, זרע וקוביותפלפל אדום, זרע וקוביות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)398 מ 398 מ " ל) יכול שעועית כליות, סחוט ושטוף425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)398 מ 398 מ " ל) יכול פינטו או שעועית חיל הים, סחוט ושטוף794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)796 מ 796 מ " ל) יכול לקוביות עגבניות, עם מיצים115אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוס קצוצה דק סלרי (כ 2 גבעולים גדולים)כוס קצוצה דק סלרי (כ 2 גבעולים גדולים)2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף4ריבס, קצוץ טרי או קפואקשיו שמנת חמוצהקשיו שמנת חמוצה1(יכול להיות או להרחיק)גרגר עדין מלח ים, לפי הטעםגרגר עדין מלח ים, לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה4ציפורן גדולהכפות שום טחון (אודותכפות שום טחון (אודות4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין טחון (אופציונלי)פלפל קאיין טחון (אופציונלי)2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,רוטב חריף (אופציונלי)רוטב חריף (אופציונלי)80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלפיניו בינוני, זרע (אם תרצה) וקצוץ דקחלפיניו בינוני, זרע (אם תרצה) וקצוץ דק2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש280אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות חתוכות לקוביות בצל מתוק (על 1 בינוני / גדול)כוסות חתוכות לקוביות בצל מתוק (על 1 בינוני / גדול)90mLsכפות רסק עגבניותכפות רסק עגבניות250mLsכוס מרק ירקות דל נתרןכוס מרק ירקות דל נתרן

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Poema Cavan יבש נוסף עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.