קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צ'ילקיס עם סלסה של עגבניות צלויות

צ'ילקיס עם סלסה של עגבניות צלויות
Chilaquiles עם Tomatillo קלוי Salsan הוא מתכון מקסיקני המגיש 4. מנה אחת מכילה 660 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו47 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה בערך 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. אם יש לך קרם מקסיקני, צ'יילס סראנו, פטה קלה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. , שהוא מוצק. נסו Chilaquiles עם טורקיה וסלסה Tomatillo קלוי, Chilaquiles של מקס ואלי Sussman עם סלסה Tomatillo, ו Chilaquiles עם סלסה Ancho-tomatillo (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: 4 מנות תבשיל בודדות
1
מחממים את המטגן או התנור ל 550 מעלות F.
2
הסר קליפות מן tomatillos ולשטוף מתחת למים חמים כדי להסיר את הדביקות.
מרכיבים שתצטרך
3
שים את הצ ' ילי, שום, בצל וטומטילו על תבנית אפייה. מתבלים עם מעט שמן זית, מלח ופלפל, לפי הטעם. שים על מתלה על 1 או 2 סנטימטרים מהחום, ומבשלים, הופכים את הירקות פעם אחת, עד מתרכך מעט חרוך, על 5 עד 7 דקות. כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, לקלף את השום ולמשוך את צמרות chiles.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיף את כל החומרים צלויים לבלנדר יחד עם כוסברה טרי פירה.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים 1/4 כוס מרק עוף להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף יותר מרק, במידת הצורך, עבור עקביות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
1
יוצקים על 1/3 כוס שמן צמחי לתוך מחבת גדולה לטחון על חום בינוני. כאשר השמן חם, מוסיפים את הטורטיות, עובדים ב-2 או 3 קבוצות, ומבשלים עד להשחמה קלה וכמעט פריך.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים את טורטיות על מגבות נייר ולהשליך את השמן שנותר. נגב את המחבת במגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
3
באותו מחבת, להוסיף את סלסה tomatillo ולהביא להתבשל על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הטורטיות ומבשלים עד רך אבל לא רגשני, על 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. מחלקים את התערובת בין 4 מנות תבשיל בודדים. למעלה עם הגבינה מתפוררת וטבעות בצל.
מרכיבים שתצטרך
5
טפטוף עם קרם מקסיקני, מפזרים עם כמה כוסברה טרי קצוץ ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
6
* הערה של קוק: סלסה ורדה פירושו "רוטב ירוק" והוא עשוי בדרך כלל עם tomatillos, צ ' ילי ירוק כוסברה. הפוך טרי משלך, או שאתה יכול גם למצוא אותו משומר ברוב הסופרמרקטים.
מרכיבים שתצטרך
7
Tomatillos הוא פרי ירוק קטן עטוף קליפה דמוית נייר טישו. הם צריכים לשמש כאשר הם עדיין ירוקים, לפני שהם בשלים ואת הקליפה הפך חום. לפני השימוש, להסיר את הקליפה, לשטוף ולייבש את הפרי. (הם לא צריכים להיות זרע.) הם נמצאים ברוב הסופרמרקטים
מרכיבים שתצטרך
8
** הערה של קוק: Chilaquiles הוא מאכל בראנץ ' מקסיקני המציא להשתמש שאריות. זה נעשה עם טורטיות ישנות יום (לחתוך או קרוע צ ' יפס) וסלסה ורדה. הם מבושלים יחד עד הטורטיות מתרככים מעט. Chilaquiles נאכלים לבד או עם שעועית, ביצים או עוף מגורר.
מרכיבים שתצטרך
9
*** Cook 'S Note: Queso fresco הוא גבינה מקסיקנית לבנה, עדינה ורעננה עם המרקם של גבינת איכרים טריים בארה" ב. Queso פרסקו ניתן למצוא בסופרמרקטים רבים, שווקים מיוחדים לטיניים או באינטרנט. זה יכול להיות מוחלף עם גבינת פטה קלה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף או יותר לפי הצורךמרק עוף או יותר לפי הצורך10טורטיות תירס, לחתוך לשמונים, רצוי מעופש (פרושים לייבוש לילה)טורטיות תירס, לחתוך לשמונים, רצוי מעופש (פרושים לייבוש לילה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרסקו מתפוררת*** * או פטה קלהגבינת פרסקו מתפוררת*** * או פטה קלה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוצים, לקישוטעלי כוסברה טריים קצוצים, לקישוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים3שיני שום, לא מסולקותשיני שום, לא מסולקות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם מקסיקני, קרם פרש או שמנת חמוצהקרם מקסיקני, קרם פרש או שמנת חמוצה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, לפי הצורךשמן זית, לפי הצורך1גדולבצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס2פרוסותפרוסות דקות בצל, מופרדים טבעותפרוסות דקות בצל, מופרדים טבעות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי3סראנו צ'יילס טריסראנו צ'יילס טרי7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלסה טומטילו צלויהסלסה טומטילו צלויה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות טריותעגבניות טריות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דאטון-גולדפילד אמרלד רידג ' ויניארד פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 58 דולר.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.