קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

צ'יפוטלה-ממרח אבוקדו כתום עם זרעי דלעת קלויים

צ'יפוטלה-ממרח אבוקדו כתום עם זרעי דלעת קלויים
גואקמולי צ'יפוטלה-כתום עם זרעי דלעת קלויים עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 46 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-22 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן כל 30, ותפריט טבעוני. אם יש לכם chipotles ברוטב adobo, גרידת תפוז, זרעי דלעתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: שקדים קלויים וגואקמולי צ'יפוטלה, זרעי דלעת קלויים, ו זרעי דלעת קלויים.

הוראות

1
שלב ממרח אבוקדו, צ ' יפוטלה, זרעי דלעת, וגלידת תפוז.
מרכיבים שתצטרך
זרעי דלעתזרעי דלעת
גרידה כתומהגרידה כתומה
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל
שמן פלפלשמן פלפל
2
מגישים מיד עם צ ' יפס טורטייה חם.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.