קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

צ'יפולטס עטוף במרווה ופנצ'טה

צ'יפולטס עטוף במרווה ופנצ'טה
אם יש לך בערך 30 דקות כדי לבלות במטבח, Chipolatas עטוף מרווה & pancetta יכול להיות מצוין ללא גלוטן, חלב חינם, הפליאוליתית, ו primal מתכון לנסות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 317 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. והוא יספק כ 24 מנות. אם יש לכם פנצ'טה, עלי מרווה, נקניקיות צ' יפולטה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 21 אדם התרשמו מתכון זה. זה עובד היטב כמו מתאבן תקציב ידידותי. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. Pancetta-הודו מרווה עם רוטב Pancetta-מרווה, פולנטה עם פנקטן ומרווה, ו ריזוטו גזר לבן עם פנקטן ומרווה דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
תנור חום 220c / 200c מאוורר / גז
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
שים 1 פרוסה של pancetta על קרש חיתוך ולהתמתח באמצעות גב של סכין. שים 1 עלה מרווה 1 נקניק על גבי, לגלגל את הנקניק על האלכסון, מכסה את כל זה. שים על תבנית אפייה משומנת קלות וחזור עם הנקניקיות הנותרות. יכול להיות מוכן ומקורר 2 ימים קדימה. מבשלים 20-25 דקות עד פריך מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'1/2 כוסות אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך