קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

צדפות בגריל

צדפות בגריל
צדפות בגריל דורש בערך 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני יש 216 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 37 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . לך לחנות ותביא בצל, מיץ לימון, שום ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. וזה טוב. נסו צדפות בגריל, צדפות ים בגריל ושומר, ו צדפות רוזמרין בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני ואח שמן קל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
ממיסים חמאה בסיר על אש בינונית. מבשלים בצל ושום עד רך שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הסר מהחום, ומערבבים מיץ לימון ומלח.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
מלחמלח
4
מניחים צדפות בקערה גדולה, וזורקים בתערובת חמאה.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
בואו לעמוד במשך כ 2 דקות.
6
חוט צדפות על שיפודים,או להשתמש סל גריל חוט. מבשלים על גריל שחומם מראש במשך כ 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
7
להחזיר תערובת חמאה לסיר, ולהביא לרתיחה. הפחיתו את החום לנמוך, והישארו חמים בזמן שצדפות מבשלות. לזרוק עם צדפות בגריל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.