קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

צדפות בגריל ומתכון צ'וריסו

צדפות בגריל ומתכון צ'וריסו
צדפות בגריל ומתכון צ'וריסו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 770 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 60 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו לימונים, חמאה, צדפות בקליפה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב באגט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בגט ופודינג חמאה כקינוח. מתכון זה של רפובליקת מזון יש 16 אוהדים. זה מושלם עבור יום העצמאות. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכונים דומים: המרכיב הסודי (צ'וריסו): צ' וריסו מאודה מולים וצדפות עם שעועית לבנה, צדפות צ'וריסו, ו צדפות עם צ'וריסו.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.