קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

צדפות בגריל עם עגבניות חרוכות וסלסה ורדה

צדפות בגריל עם עגבניות חרוכות וסלסה ורדה
צדפות בגריל עם עגבניות חרוכות וסלסה ורדה יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 26 גרם של שומן, וסך הכל 420 קלוריות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . 62 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך צדפות סירת יום, חלפיניו, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו Tomatillo חרוך סלסה ורדה, ירכיים עוף זהוב עם סלסה לימון חרוך ורדה, ו צדפות צרובות עם סלסה ורדה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.