קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

צוללת איטלקית קלאסית עם חציל קלוי

צוללת איטלקית קלאסית עם חציל קלוי
צוללת איטלקית קלאסית עם חציל קלוי יכולה להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 83 גרם חלבון 145 גרם של שומן, וסך הכל 1777 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם מלח, חסה קרחון, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו חציל מטוגן ממולא איטלקי צמחוני, Seitan איטלקי, חציל קלוי, קישואים, שום ובזיליקום פנה, ו (Lighter) Parmigiana חציל קלאסי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
הניחו את פרוסות החציל על תבנית אפייה בשכבה אחת וצחצחו בנדיבות את הרוטב האיטלקי הביתי. צלי בתנור עד מבושל דרך וזהב, 12 עד 15 דקות. בנה את הכריך על הלחמניות עם המוצרלה הראשונה, ואז את הסלמי, capicola, prosciutto, mortadella, חצילים קלויים העליון עם חסה, עגבניות טפטוף נדיב של Homeade רוטב איטלקי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב איטלקירוטב איטלקי
מורטדלהמורטדלה
מוצרלהמוצרלה
פרושוטופרושוטו
CapicolaCapicola
חצילחציל
חסהחסה
סלאמיסלאמי
עגבנייהעגבנייה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
לשרת תוך פיצוץ לואיס פרימה.
4
מניחים את החומץ, חרדל, סוכר, תיבול איטלקי, מלח, פלפל, שום ושאלוט בבלנדר או מעבד מזון. בעוד המכונה פועלת, לאט לטפטף את שמן הזית דרך בלנדר העליון או צינור הזנה עד ההלבשה משולב emulsified. התאם את התיבול במידת הצורך; הוסף עוד שמן אם אתה רוצה את זה פחות חומצי. אחסן את ההלבשה עד 2 שבועות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
שמן זיתשמן זית
תיבולתיבול
שאלותשאלות
חרדלחרדל
חומץחומץ
שוםשום
פלפלפלפל
סוכרסוכר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קפיקולה חמה, פרוסה דקקפיקולה חמה, פרוסה דק4לחמניות הוגי crusty, לחתוך לחצי לאורכולחמניות הוגי crusty, לחתוך לחצי לאורכו11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1חציל, פרוס דק לפרוסות 1/4 אינץחציל, פרוס דק לפרוסות 1/4 אינץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה טרייה, חתוכה לפרוסות דקותמוצרלה טרייה, חתוכה לפרוסות דקות1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי0עץחסה קרועה, קרועהחסה קרועה, קרועה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול איטלקי מיובשתיבול איטלקי מיובש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מורטדלה, פרוס דקמורטדלה, פרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרושוטו, פרוס דקפרושוטו, פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'נואה סלאמי, פרוס דקג'נואה סלאמי, פרוס דק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים0שאלוט, קצוץשאלוט, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1( חצילים)עגבניות צהובות, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץעגבניות צהובות, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Barone Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 85 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.