קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

ציפוי שוקולד קלאסי

ציפוי שוקולד קלאסי
ציפוי שוקולד קלאסי יכול להיות רק קריאולי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 95 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמו ציפוי. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. גשו לסופר וקנו חמאה, סוכר ממתקים, שמנת מתוקה כבדה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 10%. ציון זה רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון). נסו ציפוי שוקולד קלאסי, עוגות צהובות קלאסיות עם ציפוי שוקולד, ו קאפקייקס צהובים קלאסיים עם ציפוי קרם חמאה שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר, שלבו סוכר ושמנת של קונדיטורים. מביאים לרתיחה תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה שוקולד עד להמסה וחלקה. מערבבים וניל. מצננים עד שהתערובת מסמיכה, כ-25 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דבש הדריםדבש הדרים
3
בקערה, חמאת שמנת. מקציפים בהדרגה תערובת שוקולד עד לקבלת תערובת אחידה. מכסים ומכניסים למקרר עד שמוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוז 'י וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לקאג' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות קאדר ים המלכה אלברינו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -22 דולר לבקבוק.
מלכת הים קאדר אלברינו
מלכת הים קאדר אלברינו
על האף, היין הזה פורץ עם הדרים מתובלים ומלוחים מלוחים. יש היבט פריחת תפוז מפתה לזווג תווי בננה והל עדינים. אתה בהחלט יכול להריח את השפעת הים על היין הזה שכן ישנם תווים מלוחים המדברים עם האוקיאנוס השקט הסמוך. הערות פרח לבן הם אי פעם כל כך נוכחים, אבל הדרים מלוחים מלוחים הוא הנהג. על החיך, היין הזה מלא טאנג ואנרגיה. האלברי שלנו אף פעם לא חסר חומציות. למעשה, ניהול חומציות גבוהה זו מהווה את אחד האתגרים הגדולים ביותר שלנו, ובכל זאת זו המתנה הגדולה ביותר שלנו. יש מכלול עשיר של הדרים, פירות לבנים, פירות אבן וטרופיים שכולם מכוסים בחומציות בהירה מההתחלה ועד הסוף. רעננות מתמשכת ומינרליות מכתירה את אלברי אנואו כזן אחד שהוא מלכת הים.