קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות4
מגזין

ציר עוף אסייתי

ציר עוף אסייתי
צריך איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, ומנה עיקרית ראשונית? ציר עוף אסייתי יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 183 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. לכו לחנות והרימו כרישה, מקלות תוף עוף, סלרי ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק סלושי כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך גדול כף ציון של 30%. נסו ציר עוף אסייתי, ציר ירקות-ציר טוב חשוב, ו המבורגר עוף אסייתי עם מיץ לימון חריף וסלט אסייתי כבוש (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים בתנור הולנדי גדול; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים 3 שעות. מסננים מרק דרך מסננת מרופדת בבד גבינה לקערה; מחק מוצקים.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
1/2 קילו טופו יציב, שבור1/2 קילו טופו יציב, שבור
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

אסיה עובדת ממש טוב עם גוורצטרמינר, שנין בלאן וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות את אלזס ווילם קובי אמיל ווילם גוורצטרמינר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
אלזס וילם קובי אמיל וילם גוורצטרמינר
אלזס וילם קובי אמיל וילם גוורצטרמינר
קש בצבע עם אף ארומטי הן פירות קדימה (ליצ ' י) ופרחים (ורד או סגול). בפה ההתקפה גמישה עם תווים של מנגו. יין חזק, שמן וחזק. הגימור חלק ומשיי עם תווים של ורדים ותבלינים ועליזות פרחי הקיר.