קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות3
ציון בריאות72
מגזין

צלי צלעות קייג'ון

צלי צלעות קייג'ון
צלי צלעות Cajun יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 88 גרם חלבון 162 גרם של שומן, וסך הכל 1871 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. . זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-5 דקות. אם יש לך אבקת שום, תערובת תיבול cajun, צלוי צלעות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. מתכונים דומים: צלעות בקר צלויות, צלעות בקר צלויות, ו צלעות בקר צלויות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 500 מעלות F (260 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים את הצלעות לתוך מחבת צלייה, ולשפשף בכל רחבי מבחוץ עם רוטב פלפל חריף. מפזרים באופן שווה אבקת שום ותבלינים Cajun.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
תיבול Cajunתיבול Cajun
אבקת שוםאבקת שום
צלעותצלעות
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
3
צלי, שנחשף, בתנור שחומם מראש במשך 20 דקות, ולאחר מכן להפחית את החום ל 350 מעלות F (175 מעלות C), ולהמשיך צלייה לרמה הרצויה של doneness, או טמפרטורה פנימית של 145 מעלות F (65 מעלות c) עבור בינוני, על 2 שעות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר מהתנור, לכסות עם גיליון כפול של רדיד אלומיניום, ולאפשר לנוח באזור חם 30 דקות לפני חיתוך.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
5
בעוד הצלי נח, לגרד את הטפטוף מן המחבת צלייה למחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
6
מניחים את המחבת מעל חום בינוני, ומערבבים את הפטריות פרוסות. מבשלים ומערבבים עד שהפטריות התרככו והחלו לשחרר את הנוזל שלהם.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מגישים לצד צלעות ראש פרוסות.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו ניבואן עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Neboa Albarino
Neboa Albarino
הרמה הקרירה והגבוהה יותר של קונדדו דו תה יוצרת ביטוי טרי ומדויק של אלבריניו באופן כללי והאתר המסוים הזה מעניק רצף מינרלי עז דרך היין. אף פרחוני, פורח עם ניחוחות אפרסק ומשמש אשר ממשיכים דרך החיך עם מבנה מתוח, פירות טריים מורכבים, משקל בינוני-חיך מאופק, הכל על עמוד שדרה חזק של חומציות מינרלית.