קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

צלעות ברביקיו מייפל

צלעות ברביקיו מייפל
המתכון מייפל צלעות ברביקיו יכול להתבצע בערך 1 שעה ו 40 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 793 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 54 גרם שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם חומץ, מלח, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 54%, וזה די טוב. צלעות ברביקיו, צלעות ברביקיו, ו הטוב ביותר אי פעם צלצל צלעות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
חותכים צלעות לחתיכות בגודל הגשה.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
2
מניחים את עצם העצם כלפי מטה על מתלה בתבנית צלייה רדודה. מכסים היטב בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
אופים ב 350 כ 1 שעה; מסננים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
בסיר קטן שלבו את שאר החומרים; מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהתערובת מגיעה לרתיחה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מברישים מעט מהרוטב על הצלעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
צלעותצלעות
6
אופים, ללא כיסוי, במשך 30-45 דקות או עד שהם רכים, מברישים מדי פעם עם הרוטב שנותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חרדל טחוןחרדל טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1kgsצלעות חזירצלעות חזיר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

פינו נואר, שיראז וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לצלעות ברביקיו. צלעות חזיר וחזירים ברביקיו אחרים עם רטבים מתוקים וחריפים עובדים היטב עם היינות האדומים האלה. וין דה סנדוויץ 'של ג' ימי ג ' ון פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
ג 'ימי ג' ון 'ס וין דה סנדוויץ' פינו נואר
ג 'ימי ג' ון 'ס וין דה סנדוויץ' פינו נואר
הפינו נואר הופק ובקבוק על ידי יקב מכונות פולק, ויינן קני ליקיטפרקונג.