קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות14
דיאטותללא גלוטן
מגזין

צלעות חזיר אלוהיות

צלעות חזיר אלוהיות
צלעות חזיר אלוהיות עשויות להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים העיקרית שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 32 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל של 255 קלוריות. מתכון ללא גלוטן זה משרת 4 . 1 אדם התרשם מתכון זה. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 10 דקות. זה הביא לך את כלמתכונים. אם יש לכם שמנת של מרק פטריות, גבינת עיזים, צלעות חזיר ירך, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח יין קינוח עם פרי הדר כמו קינוח. מתכונים דומים: דפיקות וצלעות: נוקוורסט עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושנות עם בייקון, תפוח ובצל, עשב פרושוטו על צלעות חזיר "חזיר על חזיר", ו צלעות חזיר מתוקות חמצמצות בסיר האיטי - 2 מרכיבים בתוספת החזיר.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא חציר לשפוך היל קלשון שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
חציר לשפוך היל קלשון שרדונה
חציר לשפוך היל קלשון שרדונה
 מראה מבריק, קש חיוור עם גוונים ירוקים. תסיסה במיכל נירוסטה מאפשרת ביטוי מלא של ארומת פרי שרדונה ללא השפעה של אלון או ליס וכתוצאה מכך זר פירות טרופי בהיר ונקי. החיך עשיר בפירות טרופיים, חומציות ציפי נקייה מאזנת את אופי הפירות המתוקים וכתוצאה מכך חיך בהיר ורענן. כאשר משתמשים בשרדונה באיכות טובה שרדונה לא מכוסה לוקח רמה חדשה לגמרי של עומק ועוצמה.