קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר חמוצים שמיר

צלעות חזיר חמוצים שמיר
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, ומנה עיקרית 30? צלעות חזיר חמוץ שמיר יכול להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 261 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. זה מובא לך על ידי Food.com. אם יש לך קיצור, חמוצים שמיר תינוק, מיץ חמוצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קיצור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. וזה טוב. מתכונים דומים: צלעות חזיר מלפפון חמוץ עם Escabeche פטריות ותפוחי אדמה מרוסקים, צלעות חזיר בגריל עם סלט מלפפון-שמיר, ו צלעות חזיר בפירורי לחם עם רוטב שמיר שמנת חמוצה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה השמורה של Elway 7cellars. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.