קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

צלעות חזיר מטוגנות עוף עם צ'אטני אגסים שמנמנים

צלעות חזיר מטוגנות עוף עם צ'אטני אגסים שמנמנים
צלעות חזיר מטוגנות עוף עם צ'אטני אגסים שמנמנים היא מנה עיקרית שמגישה 6. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בסביבות 52 גרם חלבון , 26 גרם שומן , ובסך הכל 723 קלוריות . , מתכון זה מכסה 32% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 33 אוכלים וטבחים אוהבים את המתכון הזה. אם יש לכם ג'ינג'ר, צימוקים זהובים, קיצור ירקות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כשעתיים ו-10 דקות . עם ציון של 81% , המנה הזו מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: צלעות חזיר מטוגנות עוף עם צ'אטני אגסים שמנמן , צלעות חזיר עם צ'אטני אגסים , וצלעות חזיר במלח עם מייפל עם צ'אטני אגסים .

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
ממיסים את הקיצור במחבת עמוקה עד שהוא מגיע כ-1 אינץ' במעלה דופן המחבת.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
חטיפי ממתקי קוקוס בגודל ביס, קצוצים, כמו שקד ג'ויחטיפי ממתקי קוקוס בגודל ביס, קצוצים, כמו שקד ג'וי
3
מחממים ל-360 מעלות F.
4
בזמן שהקיצור מתחמם, מתבלים צלעות חזיר במלח ופלפל משני הצדדים, מניחים בצד. בקערה רדודה טורפים ביצים, כף מים, פלפל קאיין ו-1/2 כפית פלפל שחור. בשקית נייר מערבבים קמח ועמילן תירס. מצפים צלעות חזיר בתערובת ביצים, מעבירים לשקית נייר ומנערים עד לציפוי. מטגנים צלעות חזיר עד להזהבה, כ-4 עד 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות שמן, לצריבה2 כפות שמן, לצריבה
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
עמילן תירסעמילן תירס
צלעות חזירצלעות חזיר
קיצורקיצור
1 1/2 כוסות 1/2 אינץ' חתיכות Haricots Verts1 1/2 כוסות 1/2 אינץ' חתיכות Haricots Verts
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
1/2 אינץ' חתיכות Haricots Verts1/2 אינץ' חתיכות Haricots Verts
4 אונקיות חמאה לא מלוחה (מקל אחד), בטמפרטורת החדר4 אונקיות חמאה לא מלוחה (מקל אחד), בטמפרטורת החדר
ציוד שתשתמש בו
קצפת נוספת וקציצות מנטה מכוסות שוקולדקצפת נוספת וקציצות מנטה מכוסות שוקולד
5
מעבירים לנייר סופג לניקוז. (שמרו צלעות חזיר בתנור חם אם לא ניתן לבשל בבת אחת.)
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6 ביס ליקריץ שחור6 ביס ליקריץ שחור
6
בסיר בינוני ממיסים חמאה על אש בינונית-גבוהה ומקפיצים אגסים, כ-2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קצפת נוספת וקציצות מנטה מכוסות שוקולדקצפת נוספת וקציצות מנטה מכוסות שוקולד
אגסאגס
ציוד שתשתמש בו
2 כפות תערובת תיבול ברביקיו2 כפות תערובת תיבול ברביקיו
7
מוסיפים את שאר החומרים, מלבד המלח, ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לבינונית-גבוהה ומבשלים עד להסמכה, תוך ערבוב מדי פעם, כ-45 דקות. מתבלים במלח, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שזיפים גדולות (בערך, חצויות לאורךעגבניות שזיפים גדולות (בערך, חצויות לאורך
8
מסירים מהאש ומגישים עם צלעות חזיר מטוגנות עוף.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
שרימפס ענקשרימפס ענק

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)3אגסים Bartlett, קלופים cored, לחתוך לחתיכות 1 אינץאגסים Bartlett, קלופים cored, לחתוך לחתיכות 1 אינץ8צלעות חזיר, עצם ב, 1/2 אינץ ' עבהצלעות חזיר, עצם ב, 1/2 אינץ ' עבה2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קנה סוכר גולמיקנה סוכר גולמי0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עמילן תירסעמילן תירס2ביציםביצים125אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1אינץזנגביל טרי, טחוןזנגביל טרי, טחון73אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צימוקים זהוביםצימוקים זהובים1פלפל חלפיניו, טחוןפלפל חלפיניו, טחון1(יכול להיות או להרחיק)פפריקה חמהפפריקה חמה1(חוֹרֶף)פלפל ורודפלפל ורוד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרי, לתיבול, בתוספת 1/2 כפית פלפלמלח ופלפל שחור טחון טרי, לתיבול, בתוספת 1/2 כפית פלפל1(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות6ריבס, קצוץ טרי או קפואקיצור ירקות, לטיגוןקיצור ירקות, לטיגון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

ניתן לשלב צלעות חזיר עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אתה יכול לנסות את MacMurray Ranch Russian River Pinot Noir. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
MacMurray Ranch Russian River Pinot Noir
MacMurray Ranch Russian River Pinot Noir
MacMurray Ranch 2012 Russian River Valley Pinot Noir נפתח עם ניחוחות של לבנדר ובונסברי שמפנים את מקומם לטעמים של דובדבן כהה ורימון. ליין המשגע הזה יש תחושה משיי בפה, ממוסגר על ידי רמזים עדינים של עץ אלון מיישון החבית.