קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

צלעות חזיר עם תפוחים ובצל

צלעות חזיר עם תפוחים ובצל
צלעות חזיר עם תפוחים ובצל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 592 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם יש לך מלח ים, בצל וידאלי, צלעות חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. נסו צלעות חזיר עם תפוחים ובצל, צלעות חזיר עם בצל ותפוחים, ו צלעות חזיר עם תפוחים ובצל (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור קומפוט תפוח: במחבת גדולה לטחון מעל חום גבוה, להוסיף את השמן ולאפשר לחמם על סף עישון. לאחר מכן להוסיף את הבצל ולהפחית את החום בינוני. אפשר את הבצלים לבשל, ערבוב לאורך, עד חום בהיר בצבע, על 2 דקות. לאחר מכן להוסיף את הבייקון ולאפשר לבשל עד הבייקון החל להשחים. ואז להוסיף את התפוחים. לאחר הוספת התפוחים, לאפשר את כל החומרים להתמזג הטעם במשך 2 דקות אחרונות.
מרכיבים שתצטרך
CompoteCompote
תפוחתפוח
בצלבצל
בייקוןבייקון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיף את היין כדי deglaze המחבת ולאפשר לאלכוהול לבשל את. לאחר הפחתת היין, הפחת את החום לנמוך והקציף בחמאה ותבלינים אופציונליים, תוך ערבוב במשך 1 עד 2 דקות כדי ליצור רוטב. סיים עם מנטה ולהחזיק חם עד ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
אלכוהולאלכוהול
חמאהחמאה
תבליניםתבלינים
רוטברוטב
מנטהמנטה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
3
לצלעות: במחבת סאוט גדולה מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את השמן ומאפשרים להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מפזרים את הצלעות במלח ופלפל באופן שווה משני הצדדים ומוסיפים לשמן החם. אפשר לצלעות לחום בצד הראשון למשך 3 עד 4 דקות, ואז להפוך ולחזור לבשל בצד השני במשך 3 עד 4 דקות סופיות. לאחר מבושל, להסיר מהמחבת לשרת עם תפוחי אדמה של בחירה. תסיים עם קומפוט התפוחים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
CompoteCompote
תפוחתפוח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח דק פרוס (1/4 אינץ ' לפי אורך)תפוח דק פרוס (1/4 אינץ ' לפי אורך)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבייקון פרוס דקבייקון פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 מקל) חמאה, בטמפרטורת החדר(1/2 מקל) חמאה, בטמפרטורת החדר11 קילו קישואים,נענע טרי, קצוץנענע טרי, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדוליםעלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדולים2(חוֹרֶף)עלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדוליםעלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדולים1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט קרקע, אופציונליאגוז מוסקט קרקע, אופציונלי11 קילו קישואים,פלפל טחוןפלפל טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות חזיר טריות ללא עצמותצלעות חזיר טריות ללא עצמות4ריבס, קצוץ טרי או קפואתפוחי אדמה, להגשהתפוחי אדמה, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח כשר או יםמלח כשר או ים1(יכול להיות או להרחיק)כורכום, אופציונליכורכום, אופציונלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק (גובה חכם) בצל אדום או Vidaliaפרוס דק (גובה חכם) בצל אדום או Vidalia596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן, סוביניון בלאן או ריזלינגיין לבן, סוביניון בלאן או ריזלינג

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין שרדונה הנהר הרוסי של יקב לגונה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.