קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

קארי דגים Keralan עם אורז לימון

קארי דגים Keralan עם אורז לימון
קארי דגים Keralan עם אורז לימון יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת הבמנה זו יש: 161 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם צ'ילי, כורכום, תמרינד, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. עם כפית ציון של 21% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: Loin בקלה בסגנון Keralan En-papillote עם סלט הדר קריספ Keralan, קארי ירקות Keralan, ו A la kedgeree: צלחת אורז עם דגים מבושלים, ביצים קשות קארי.

הוראות

1
חותכים את הדגים לחתיכות בגודל ביס, לשים אותם לתוך קערה גדולה, ולשפשף עם קצת מלח 1 כפית כורכום.
מרכיבים שתצטרך
כורכוםכורכום
דגיםדגים
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את השמן במחבת גדולה, רדודה לקלף קצה בחצי הירחים העדינים של בצל שלך; מפזרים אותם עם קצת מלח כדי לעצור אותם בראונינג ולאחר מכן לבשל, ערבוב, עד שהם התרככו; זה צריך לקחת בקושי 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
חותכים את הצ ' ילי כולו, לא נחוץ לפרוסות דקות לרוחב (אם כי אם אתה באמת לא רוצה את זה בכלל חם, אתה יכול זרע ולאחר מכן פשוט לקצוץ אותם) ולאחר מכן לזרוק אותם לתוך המחבת של בצל רך. לקלף את הג ' ינג ' ר ולפרוס אותו, ולאחר מכן לחתוך את הפרוסות לרצועות כמו קש ולהוסיף אותם, מדי, יחד עם כפית הנותרים של כורכום והכמון. מטגנים אותם עם הבצל לכמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
כורכוםכורכום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
שתיית קשיותשתיית קשיות
מחבתמחבת
4
יוצקים את פחית חלב קוקוס לתוך כוס גדולה למדידת כוס ולהוסיף כף ממרח תמרינדי ואת מלאי הדגים, באמצעות מים רותחים מהקומקום להביא את הנוזל עד סימן 4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
הדבק תמרינדיהדבק תמרינדי
חלב קוקוסחלב קוקוס
מלאי דגיםמלאי דגים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
5
יוצקים אותו לתוך המחבת, ערבוב אותו כדי להפוך את רוטב קארי העדין. לטעום ולהוסיף עוד דבק תמרינדי אם אתה רוצה. ולמעשה אתה יכול לעשות את כל זה שעות מראש אם זה עוזר.
מרכיבים שתצטרך
הדבק תמרינדיהדבק תמרינדי
רוטב קארירוטב קארי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
כאשר אתה מוכן לחלוטין לאכול, להוסיף את הדגים לרוטב החם וחום במשך כמה דקות עד מבושל דרך, אבל עדיין רך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
דגיםדגים
7
מאמר var
8
Type_27_data = {};
9
מאמר
10
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גרי בטעם טנג ' נט פארגון. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.