קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות24
מגזין

קארי סרדין מהיר

קארי סרדין מהיר
המתכון קארי סרדין מהיר יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 15 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת הבמנה זו יש: 434 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. . רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו שום, משחת קארי תאילנדית, קרם קוקוס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קרם קוקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טארט קרם קוקוס כקינוח. מתכונים דומים: {Redux} ים מה שאתה כבר חסר - סרדין משומר: טוסטים סרדינים פשוטים, פסטה ברוטב סרדין (פסטה קון סרדין סיציליאנו), ו קארי מהיר.

הוראות

1
מחממים את שמן הקנולה במחבת. מערבבים את הדבק קארי האדום לתוך השמן החם; לבשל ומערבבים במשך כמה שניות לפני הוספת השום ושאלות. מבשלים ומערבבים את השום ואת השאלות עד ריחני.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה
שמן בישולשמן בישול
שאלותשאלות
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיף את הסרדינים; לזרוק סביב במחבת כדי לחמם את העור קצת ולכסות אותו היטב עם תערובת הדבק. מערבבים בעדינות את קרם הקוקוס לתוך התערובת וממשיכים לזרוק את הסרדינים. תן לתערובת להגיע לרתיחה עד שהרוטב מתעבה, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרם קוקוסקרם קוקוס
סרדיניםסרדינים
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
Chenin הוא ענבים רב תכליתי מאוד, מסוגל לעשות יינות מצוינים בתחפושות שונות רבות, מן הקציר מאוחר יין קש כדי Chenin יבש קלאסי ואפילו Méthode Champenoise. דוגמה זו היא בלאן Chenin Blanc יבש להפליא תוסס, אינטנסיבי, פירותי ומאוזן להפליא. ניחוחות של תפוחים ירוקים ואפרסק לבן מזמינים את החיך העסיסי, אך מתוח. עומק פרי הוא מה שמבדיל את היין הזה. זה מראה התמדה רבה של טעם ורעננות כי להשתהות על החיך זמן רב לאחר היין נעלם. מאוד אישי, האופי של היין הזה עושה את זה לוויה מושלמת לימי קיץ חמים וערבים נעימים ארוכים.