קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות75
מגזין

קארי עוף וכרובית

קארי עוף וכרובית
מתכון עוף וכרובית קארי יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 45 דקות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 665 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 27 גרם של שומן למנה. אם יש לך במיה, שעועית גרבנזו, כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס אחת, וכמה מרכיבים אחרים על יד, אתה יכול לעשות את זה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: כרובית קארי עם עוף, עוף כרובית קארי, ו עוף קארי עם קשיו וכרובית.

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת סקווש (אחד קטן) קצוץ לקוביות 1 אינץדלעת סקווש (אחד קטן) קצוץ לקוביות 1 אינץ1-2 כפות שמן זית כתית מעולה(bout 2 cups) garbanzo beans(bout 2 cups) garbanzo beans794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קצוץ עם מיץעגבניות קצוץ עם מיץ1בצל צהוב בינוני, קצוץכרובית קצוצה (ראש אחד קטן)כרובית קצוצה (ראש אחד קטן)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2בצל צהוב בינוני, קצוץצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קצוץ ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור קצוץ לחתיכות 1 אינץקצוץ ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור קצוץ לחתיכות 1 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ (אחד גדול או 2 קטן)פלפל ירוק קצוץ (אחד גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)משחת דשא לימוןמשחת דשא לימון1בצל צהוב בינוני, קצוץבמיה פרוסה קפוא (מופרדים לשניים)במיה פרוסה קפוא (מופרדים לשניים)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ (על 2 בינוני)בצל קצוץ (על 2 בינוני)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה וקצוצה אחת אפונה קפואה, אופציונליתכוסברה טרייה וקצוצה אחת אפונה קפואה, אופציונלית4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ (אחד גדול או 2 קטן)פלפל אדום קצוץ (אחד גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
100% מוסמך גרונר אורגני Veltliner. יין זה הוא צמחים, טרי, ומתובל עם הערות של פלפל לבן, תפוח, והדר על החיך.