קושיקל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות87
מגזין

קארי תפוחי אדמה עבור 1

קארי תפוחי אדמה עבור 1
מתכון קארי תפוחי אדמה המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמן זית, מלח ופלפל, תפוח אדמה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו Chilakada Dumpa Podi Koora - אנדרה בסגנון קארי בטטה עם אבקת קארי, קארי Mochai תפוחי אדמה / Urulaikizhangu Mochai קארה קארי, ו קארי תפוחי אדמה עבור מסאלה דוסה, איך לעשות מילוי תפוחי אדמה עבור dosa (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Brundlmayer Kamptaler Terrassen גרונר Veltliner. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
פרחים, פירות סיד עדין, תפוח ואורן תפוח עם רמז של עשבי תיבול, תבלין ושמרים, רך בטעם הראשון, למרות החומציות התוססת שלה, אז פשוט, טרי על החיך, פירות רכים, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים עדינים בגימור הפיקנטי.לוויה מושלמת למתחילים רבים כגון פורל מעושן, בשר חזיר, ירקות קרים, טאפאס, או גבינת עיזים במרינדה טרי עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, מזון ים, או עוף קלוי.