קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות2
ציון בריאות36
מגזין

קאריביים תפוחי אדמה מתוקים תפוחי אדמה מטוגנים

קאריביים תפוחי אדמה מתוקים תפוחי אדמה מטוגנים
צריך ללא גלוטן ותוספת טבעונית? תפוחי אדמה מתוקים קריביים תפוחי אדמה מטוגנים יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 457 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. מתאים ל-2 מנות. אם יש לכם שום, פתיתי פלפל, קטשופ, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו במרכז אמריקה. זמן הכנת המתכון כ 16 דקות. נסו תפוחי אדמה מתוקים תפוחי אדמה מטוגנים, תפוחי אדמה מתוקים תפוחי אדמה מטוגנים, ו Sriracha בטטה תפוחי אדמה מטוגנים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות Alsace Willm Clos Gaensbroennel Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Clos Gaensbroennel Gewurztraminer
Alsace Willm Clos Gaensbroennel Gewurztraminer
צהוב חיוור עם נצנוצי זהב צהובים. אף מורכב ואינטנסיבי, פרחוני ומתובל בו זמנית. יש לו משקל, כמו גם מתיקות, אבל זה פוטנציאל ויכולת גיל כי הוא כל כך מרשים. Spice ו gingerbread הערות, כמו גם חומציות בסדר, להשאיל מורכבות פירות צהובים, צהובים.