קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

קדהאי מורג עם פלפל חריף (פלפל)

קדהאי מורג עם פלפל חריף (פלפל)
צריכים מנה עיקרית ללא גלוטן, ללא חלב ושלמות 30? Kadhai Murgh עם פלפל בל (Capsicum) יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 279 קלוריות, 26 גרם חלבון ו-15 גרם שומן. מתכון זה מכסה 18% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 6. הוא מובא אליכם על ידי Allrecipes. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם גרגירי פלפל, בצל, מקל קינמון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 43%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון פלפל מוקפץ וקמח חומוס מוקפץ, צ'אטני פלפל אדום - צ'אטני פלפל אדום ופלפל אפוי (פלפלים).

הוראות

1
מתבלים באופן שווה את העוף במלח וכורכום; מניחים בצד למשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כורכוםכורכום
בצל כבוש, 14 עד 18 אונקיהבצל כבוש, 14 עד 18 אונקיה
1 כוס קמח לכל מטרה, או יותר לפי הצורך1 כוס קמח לכל מטרה, או יותר לפי הצורך
2
מחממים את השמן במחבת גדולה או קדהאי על אש בינונית. מבשלים את הבצלים בשמן החם עד להשחמה, כ-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוק, קצוץ דקפלפל ירוק, קצוץ דק
6 כוסות מים צוננים6 כוסות מים צוננים
ציוד שתשתמש בו
1 1/2 כוסות תפוח אדמה מבושל חתוך לקוביות1 1/2 כוסות תפוח אדמה מבושל חתוך לקוביות
3
מוסיפים את העוף ומבשלים עד להשחמה, כ-5 דקות נוספות. מערבבים את הפלפלים והצ'ילי לתוך העוף; להמשיך לבשל עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
3/4 כוס שרי בינוני יבש3/4 כוס שרי בינוני יבש
בצל כבוש, 14 עד 18 אונקיהבצל כבוש, 14 עד 18 אונקיה
4
טוחנים את זרעי הכמון, זרעי הכוסברה, גרגירי הפלפל השחור, הקינמון, הציפורן, תרמיל ההל וזרעי השומר לאבקה גסה; מפזרים על התערובת במחבת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
זרעי שומרזרעי שומר
זרעי כמוןזרעי כמון
1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף
תפוחים קלופים פרוסים (בערך 12 בינוניים)תפוחים קלופים פרוסים (בערך 12 בינוניים)
ציפורןציפורן
ציוד שתשתמש בו
1 1/2 כוסות תפוח אדמה מבושל חתוך לקוביות1 1/2 כוסות תפוח אדמה מבושל חתוך לקוביות
5
מוסיפים את המים, אבקת חלב הקוקוס, הפלפל האדום הטחון והמלח. מבשלים עד שהעוף רך, כ-30 דקות. אם הקארי רטוב מדי, מבשלים על גבוה עד שהלחות מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חלב קוקוסאבקת חלב קוקוס
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
בצל כבוש, 14 עד 18 אונקיהבצל כבוש, 14 עד 18 אונקיה
דג חרב טרי, פרוס למנות בגודל 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)דג חרב טרי, פרוס למנות בגודל 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)
1 כוס קמח לכל מטרה, או יותר לפי הצורך1 כוס קמח לכל מטרה, או יותר לפי הצורך
6
מקשטים בכוסברה ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ג'לפנו, גבעול, זרע (אם אתה אוהב את זה חם כולל את הזרעים) וטחוןפלפל ג'לפנו, גבעול, זרע (אם אתה אוהב את זה חם כולל את הזרעים) וטחון

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם1תרמיל הל שחורתרמיל הל שחור1סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)2(חוֹרֶף)אבקת חלב קוקוסאבקת חלב קוקוס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי כוסברהזרעי כוסברה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי כמוןזרעי כמון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי שומרזרעי שומר4אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2פלפלים ירוקים, חתוכים לרצועות דקותפלפלים ירוקים, חתוכים לרצועות דקות4פלפלים ירוקים צ'ילה, חצי אורךפלפלים ירוקים צ'ילה, חצי אורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכום הקרקעכורכום הקרקע2בצל, פרוס דקבצל, פרוס דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביסחזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביס556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן