קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות10
ציון בריאות7
מגזין

קונג פאו עוף ומקלות תיפוף

קונג פאו עוף ומקלות תיפוף
זה עובד היטב כמנה עיקרית. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, שמן שומשום אסייתי, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. נסו קונג פאו קישואים, קונג פאו הודו מקלות תיפוף, ו קונג פאו פופאי (עוף קונג פאו עשה עם נאגטס של פופאי) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני, מחממים את 1/4 כוס שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את השום וג ' ינג ' ר ומבשלים על חום גבוה בינוני, ערבוב, עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הצ ' ילי ומבשלים עד שהם הופכים אדומים כהים, כ 2 דקות. מנמיכים את החום עד בינוני, מוסיפים את הסוכר, רוטב סויה, תמרי, שרי וחומץ ומבשלים עד שהסוכר מתמוסס, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את הרוטב מהחום, לכסות ולתת לעמוד במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים את הרוטב ולהחזיר אותו לסיר. מביאים לרתיחה על חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
6
מקציפים בתערובת קורנפלור ומחזירים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מהחום, מערבבים את שמן השומשום ואת הבצל הירוק ומעבירים לקערה.
מרכיבים שתצטרך
8
מחממים התנור ל 40
9
בסיר גדול, להביא 3 אינץ ' של שמן 32
מרכיבים שתצטרך
10
לתבל את תיפופי העוף עם מלח ופלפל ואבק בנדיבות עם קמח. הגדר מתלה מעל תבנית אפייה מעוטרת ליד התנור. עבודה בקבוצות, מטגנים את התיפופים עד השחמה פריך, על 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תופים עוףתופים עוף
11
מסננים את התיפופים על המדף ולשמור חם על מגש בתנור בזמן שאתה מטגן את השאר.
מרכיבים שתצטרך
תופים עוףתופים עוף
12
מפזרים את הבוטנים הקצוצים ומגישים עם רוטב קונג פאו.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2קילוגרםתופים עוףתופים עוף2(חוֹרֶף)עמילן תירס מומס ב 3 כפות מיםעמילן תירס מומס ב 3 כפות מים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי מגורד דקג'ינג'ר טרי מגורד דק1שן שום, טחוןשן שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מיובש אדום, כגון צ' ילה דה árbolצ'ילי מיובש אדום, כגון צ' ילה דה árbol1(יכול להיות או להרחיק)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר10ריבס, קצוץ טרי או קפואבוטנים קלויים קצוצים, לקישוטבוטנים קלויים קצוצים, לקישוט10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום אסייתישמן שומשום אסייתי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב תמרי או סויה (ראה הערה)רוטב תמרי או סויה (ראה הערה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, ועוד לטיגוןשמן צמחי, ועוד לטיגון