קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

קיווי ראיטה

קיווי ראיטה
קיווי ראיטה יכול להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 44 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. אם יש לכם כוסברה, מלח, יוגורט ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זה הביא לך את כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 42%. נסו פאלאק רייטן או תרד קל ראיטה / ראיטה ס, בורהאני ראיטה, איך מכינים את בורהאני ראיטה / בוראני ראיטה, ו ראיטה בצל, איך מכינים ראיטה בצל / פיאז קה ראיטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הקציפו את היוגורט, הכמון, פלפל הקאיין והמלח בקערה עד שהיוגורט חלק. מקפלים פנימה את קוביות הקיווי והכוסברה עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
יוגורטיוגורט
כמוןכמון
קיוויקיווי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי להודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. אתה יכול לנסות את ברונדלמאייר קמפטלר טראסן גרונר ולטלינר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -25 דולר לבקבוק.
ברונדלמאייר קמפטלר טראסן גרונר ולטלינר
ברונדלמאייר קמפטלר טראסן גרונר ולטלינר
פרי ליים פרחוני ועדין, תפוח עץ ותפוח אורן עם שמץ של עשבי תיבול, תבלינים ושמרים, רך בטעמו הראשון, למרות חומציותו התוססת, אחר כך פשוט, טרי בחיך, פרי מטופש, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים משובחים בגימור החריף.בן לוויה מושלם למנות ראשונות רבות כמו פורל מעושן, חזיר, ירקות קרים, טאפאס או גבינת עיזים טרייה במרינדה עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, אוכל ים או עוף צלוי.