קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

קמחי להתענג

קמחי להתענג
המתכון קמחי להתענג מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 147 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו מלח ים ופלפל, סרירצ'ה, מיץ ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. נסו נקניקיות עם קמחי להתענג, נקניקיות עם קמחי להתענג, ו כופתאות קמחי מאודות (Jjin Kimchi Mandu) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים קימיצ ' י, שמן, מיץ ליים, עירית,רוטב סויה, סירופ אגבה, ו Sriracha בקערת אמדיום. מתבלים במלח pepper.DO קדימה: רליש יכול להיעשות 1 weekahead. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
SrirachaSriracha
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור קוריאני. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יינות בוטניקה מרי Delany Chenin Blanc. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 32 דולר.
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
מורכב ואלגנטי, עם שכבות של אגס טהור, מרוכז, פירות הדר ואבן, חומציות משקה פה וליבה חמצמצה, מינרלים.