קושיקל
מוכן ב14 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

קסדיות פירות טריים בגריל

קסדיות פירות טריים בגריל
קסדיות פירות טריים בגריל עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 144 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך es טורטיות, סוכר חום, קינמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 14 דקות. זה מובא לך על ידי Food.com. מתכון זה אופייני של המטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. וזה די גרוע. מתכונים דומים: בשר חזיר צלוי עם סלסה פירות טריים, טורטיות תאנים טריות, ו טורטיות ממולאות בפירות.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.