קושימומחה
מוכן ב1 ש, 21 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

קציצות הירקות של מורגן

קציצות הירקות של מורגן
צריך מנות עיקריות צמחוניות ללא חלב ולקטו אובו? קציצות הירקות של מורגן יכולות להיות מתכון מדהים לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 466 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. גשו לסופר וקנו פתיתי צ'ילי, שעועית שחורה, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 21 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. 96 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 92%, שהוא מרהיב. קציצות הירקות של מורגן, קציצות ירקות ורודות, ו קציצות ירקות ג'מייקניות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
במחבת מטגנת בינונית על אש בינונית, מוסיפים שמן זית 1 אונקיה וכל הירקות הגולמיים למעט שעועית.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מטגנים עד שקוף.
4
מוציאים ומצננים.
5
מוסיפים ירקות לשעועית ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
6
מוסיפים את כל החומרים היבשים יחד עם הביצה. מערבבים היטב את כל החומרים ויוצרים 4 קציצות, מכסים ומכניסים למקרר למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
7
במחבת מטגן להוסיף 1-אונקיה שמן זית, ומבשלים קציצות 2 עד 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ארטישוק חתוך לקוביותארטישוק חתוך לקוביות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטהשעועית שחורה, סחוטה2(חוֹרֶף)זיתים שחורים חתוכים לקוביותזיתים שחורים חתוכים לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)מלח סלרימלח סלרי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס, סחוטחומוס, סחוט1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה טחוניםעלי פטרוזיליה טחונים2(חוֹרֶף)שום קצוץשום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)מרווה קרקעמרווה קרקע1(יכול להיות או להרחיק)פפריקה הונגריתפפריקה הונגרית11 קילו קישואים,חלפיניו לקוביותחלפיניו לקוביות57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(חוֹרֶף)פלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'ילי אדומיםפתיתי צ'ילי אדומים3(חוֹרֶף)בצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת2(חוֹרֶף)פירורי לחם מתובליםפירורי לחם מתובלים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית לבנה, מנוקזתשעועית לבנה, מנוקזת

יין מומלץ: פינו נואר, Tempranillo

פינו נואר וטמפרנילו הם בחירה מצוינת עבור המבורגר צמחוני. מכיוון שהמבורגרים צמחוניים הם בדרך כלל רזים, תרצו יינות טאנין נמוכים עד בינוניים. פינו נואר היא בחירה מצוינת. אפשרות נוספת היא טמפרנילו ספרדי, שמשתלב יפה עם הטעמים הארציים שיש לכם משעועית, עדשים, פטריות וכו'. ברוקס וילמט עמק פינו נואר עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
אף מבושם יפהפה של ריבת דובדבנים עשירה, חמוציות חג ההודיה עם קליפת תפוז מגוררת, פטריות מורל וכמהין שחורה. תו גבוה נפלא של תה שחור, עור ופוטפורי. היין כל כך עסיסי בפה, ציפוי החיך עם דובדבן עשיר, כהה, פטל חם, דומדמניות אדומות ושזיף שחור. יש ארציות נפלאה של פטריות פורטבלה על הגריל, ירקות קלויים, שומן בייקון ובשר מעושן. פינו זהמסיים עם פירות בשלים, אדמה ומורכבות ורמז של עלה עגבניות וארציות. פשוט טעים!