קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות18
ציון בריאות1
מגזין

קציצות חזרת

קציצות חזרת
כדורי חזרת דורשים בערך שעה ו-5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון ללא חלב זה מגיש 18 ומחירו 27 סנט למנה . למנה זו יש 82 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -3 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו מים, קטשופ, חרדל טחון ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. 16 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 26% , המנה הזו גרועה למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גםקציצות בקר צלויות בבירה עם רוטב חזרת , קציצות קוקטייל - קציצות ג'לי ענבים וקציצות עוף יווניות (קציצות ים תיכוניות) .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את ששת המרכיבים הראשונים. מפוררים בשר על התערובת ומערבבים היטב. צור ל-1-1/2-in. כדורים.
מרכיבים שתצטרך
1½ כפיות כמון טחון1½ כפיות כמון טחון
ציוד שתשתמש בו
1 שקית (14 אונקיות) קוקוס פתיתים ממותק1 שקית (14 אונקיות) קוקוס פתיתים ממותק
2
מניחים קציצות על רשת משומן בתבנית אפייה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
ציוד שתשתמש בו
רגל כבש, מעצםרגל כבש, מעצם
3
אופים, ללא כיסוי, ב-350° במשך 35-40 דקות או עד שמדחום קורא 160°; לנקז.
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
חבילת שוקולד צ'יפס מיניאטורי, מחולקתחבילת שוקולד צ'יפס מיניאטורי, מחולקת
4
בינתיים מערבבים בסיר גדול את מרכיבי הרוטב. מביאים לרתיחה, תוך ערבוב לעתים קרובות. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כף שום טחון1 כף שום טחון
ציוד שתשתמש בו
3 אונקיות עוגיות ג'ינג'רס, מרוסקות דק (בערך 12)3 אונקיות עוגיות ג'ינג'רס, מרוסקות דק (בערך 12)
5
להוסיף קציצות; מערבבים בעדינות לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר

מרכיבים

55אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז55אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)546 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים2ביציםביצים1שן שום, טחוןשן שום, טחון25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,חרדל טחוןחרדל טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחון או הודוחזיר טחון או הודו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חזרת מוכנהחזרת מוכנה1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Gosset Celebris Extra Brut רוזה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-215 דולר לבקבוק.
Gosset Celebris Extra Brut Rose
Gosset Celebris Extra Brut Rose
הקווי הזה נועד לפנות לחיך הבחנה ביותר, ובאופן כללי יותר, לכל מי שמחפש מגע של רומנטיקה באפריטיף שלו. רעננותו, עם תווים של פרי אדום (תות, פטל ודומדמניות אדומות), מספקת תחושה חלקה ונוחה המתמשכת עם רמזים של אשכולית ורודה. ניתן להגיש שמפניה זו כמלווה למנות שנבחרו בקפידה כמו סלמון, תות וגספאצ'ו עגבניות עם בזיליקום, או panfriedscampi.