קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות18
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

קקטוס הנאה-סלט משוט

קקטוס הנאה-סלט משוט
סלט קקטוס-ההנעה Relishy עשוי להיות התוספת שחיפשתם. מנה אחת מכילה 206 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לך בצל, מלח, jalapenos, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סלט קקטוס, סלט קקטוס, ו סלט הקקטוס של השף (מתכונים דומים).

הוראות

1
הקקטוס: הכן את הקקטוס הטרי על פי התווים למטה.
2
הרכבת הסלט: זמן קצר לפני ההגשה, לשטוף ביסודיות ולנקז את קקטוס מבושל או משומר (אבל לא קלוי), ולאחר מכן לערבב עם עגבניות, בצל וכוסברה. מערבבים יחד את מרכיבי ההלבשה על ידי לטאטא ביסודיות או על ידי טלטול בצנצנת סגורה היטב; טעם מלח, ואז לשפוך על הירקות ולזרוק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
3
מקשטים ומצגות: קו מגש דקורטיבי עם עלי החסה וערימה את סלט הקקטוס במרכז.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים גבינה, לסדר את צ ' ילי כבוש וצנוניות מעל ומגישים. תזמון והכנה מראש
מרכיבים שתצטרך
5
עם משוטים קקטוס מוכן על יד, הסלט הולך יחד ב 15 דקות בערך. עדיף כאשר מוגש בתוך כמה דקות של להיות לבוש.וריאציות מסורתיות
מרכיבים שתצטרך
6
סלט קקטוס מפואבלה: הכן את המתכון הקודם, החלפת 5 עד 7 אונקיות של שעועית ירוקה מאודה (קצוות חתוכים) עבור הקקטוס ו 1/3 כוס מוצרלה מגוררת (הם משתמשים בגבינת מחרוזת) עבור הגבינה הטרייה.
מרכיבים שתצטרך
7
מקשטים עם אבוקדו קצוץ. סלט זה נעשה לעתים קרובות עם כמה כפיות קצוץ אורגנו טרי.מחקרים אזוריים
מרכיבים שתצטרך
8
משוטים קקטוס קבוע בדרך זו או אחרת פופולריים במרכז ומערב-מרכז מקסיקו. תערובות סלאדי של נפאל להגיע לשיא בtoluca, שבו אחד נעשה עם בצל מטוגן נגד רוטב guajillo צ 'ילה אור, אחד עם צ' ילי סראנו וגזר, ואחד עם תערובת סטנדרטית של בצל, עגבניות, גבינה, צנון כוסברה טרי; האחרון בדרך כלל אין רוטב.משוטים קקטוס
מרכיבים שתצטרך
1
רתיחה היא השיטה הנפוצה ביותר של בישול: עבור 4 משוטים בינוניים, להביא 4 ליטרים מים לרתיחה בסיר 6-8 ליטר, מלח כבד אותו אופציונלי להוסיף כפית סודה לשתיה (כדי להפחית את שינוי הצבע).
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הקקטוס מוכן ומרתיחים שנחשפו על חום בינוני-גבוה עד רך למדי, 15 עד 20 דקות. (אם לא תבשלו את הקקטוס מספיק זמן, תותירו אתכם עם קקטוסים דביקים שממשיכים להדליף משנה רירית רירית למה שמיה מפרישה, המכונה באבא בספרדית; כמו כן, באבא יהפוך את המים לעבים וקציפים, אז שימו לב לרתיחה.) יש לשטוף את הקקטוס מבושל במשך כמה דקות מתחת למים קרים, ולאחר מכן לנקז ביסודיות על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
3
הדרך האהובה עליי לבשל קקטוס (כי זה כרוך לא מים haba-שטיפה) מגיע ממערב-מרכז מקסיקו, שבו משוטים קקטוס כולו גריל או מחבת מבושל לפעמים ללוות התמחויות אזוריות: להשאיר את המשוטים שלמים לאחר ניקוי, פשוט ניקוד כל צד לאורכו 3 פעמים עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
4
מברשת כל צד עם שמן צמחי, ואז מפזרים מלח וקצת מיץ ליים. צולים אותם מעל אש פחם בינונית-נמוכה (אשר נותן להם טעם נפלא) במשך 15 דקות, מפנה מדי פעם, או לצלות אותם על מחוך מחומם מעט נמוך יותר בינוני, מפנה, במשך כ 20 דקות. עבור הבישול אפילו ביותר, לצלות אותם בתנור ב 3500 במשך כ 25 דקות. מגניב, ואז לחתוך אותו לרצועות או קוביות.
מרכיבים שתצטרך
5
מאמר var
6
Type_27_data = {};
7
מאמר
8
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;