קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות1
מגזין

קרוסטיני בייגלה תות

קרוסטיני בייגלה תות
קרוסטיני בייגלה תות עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. והוא מספק כ 36 מנות . מנה זו מכילה סביב 0 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 17 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו תותים, בייגלה קרקרים, בזיליקום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו קרוסטיני תות צלוי, קרוסטיני ריבת תות-עגבניות, ו עוגת בייגלה תות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד תותים, בזיליקום, סוכר חום, שאלוט ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
2
מורחים גבינת שמנת רכה על קרקרים בייגלה. למעלה עם תערובת תות.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
לכריכהלכריכה
לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.