קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

רביולי גבינה מעושנת

רביולי גבינה מעושנת
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ים תיכוניים לקופסת המתכונים שלך, רביולי גבינה מעושנת עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ-33 גרם חלבון, 37 גרם שומן, ובסך הכל 669 קלוריות. מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. המתכון הזה של Allrecipes דורש רביולי גבינה, פטרוזיליה, גבינת גאודה ושמנת חצי-חצי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 36%. מתכונים דומים: נקניק מעושן טורקיה ואפיית רביולי, 3 רביולי גבינות ורביולי ארבע גבינות.

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה מתגלגלת על אש גבוהה; מערבבים פנימה את הרביולי הקפואים ומחזירים לרתיחה. מבשלים ללא מכסה, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהרביולי צפים למעלה והמלית חמה, 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
שיני שום, טחונות, לא חובהשיני שום, טחונות, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
10 אונקיות ריבת פטל10 אונקיות ריבת פטל
2
לנקז.
3
בינתיים, מביאים את החצי-חצי לרתיחה בסיר על אש בינונית.
ציוד שתשתמש בו
10 אונקיות ריבת פטל10 אונקיות ריבת פטל
4
טורפים פנימה את גבינת הגאודה עד להמסה; מתבלים בפטרוזיליה ופלפל לבן.
מרכיבים שתצטרך
גאודהגאודה
1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס
אפונה מופשרתאפונה מופשרת
ציוד שתשתמש בו
שמרים יבשים בעלייה מהירהשמרים יבשים בעלייה מהירה
5
יוצקים את הרוטב על הרביולי המבושלים להגשה.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
שטוף וקצוץ במעבד מזון (ראה למטה)שטוף וקצוץ במעבד מזון (ראה למטה)

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

רביולי גבינה עובד ממש טוב עם קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. ה-Billecart-Salmon Blanc de Blancs Grand Cru עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 80 דולר לבקבוק.
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
המוס העדין של בועות עדינות מלווה באלגנטיות את נצנוץ צבע הזהב שלו. קובה שתפתיע אתכם בעוצמתה הטהורה של ניחוחות פירות יבשים, שקדים ואגוזי לוז טריים מעורבבים עם אלה של פירות בשר לבן. התחושה הקרמית של הבועה הקשורה לניחוחות של בריוש בחמאה וניחוחות מינרלים. גימור מתמשך עם מתיקות רעננה ואלגנטית. הבקבוק הנהדר הזה יהווה נישואים מושלמים עם קוויאר או צדפות משובחות, אבל גם עם דגים ופירות ים צלויים.