קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

רביולי סלק עם פרג: Casumziei

רביולי סלק עם פרג: Casumziei
רביולי סלק עם Poppyseeds: Casumziei עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 764 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 49 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו 5 דקות. אם יש לכם ריקוטה, מלח ופלפל, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. סלק וריקוטה רביולי, גבינת סלק ועז " רביולי, ו רביולי סלק עם פטריות מטוגנות דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
2
טפטוף סלק עם שמן זית. לעטוף בנייר כסף וצלוי במשך 45 דקות, עד רך מאוד.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהחום, ולאחר התקרר, לקלף את הסלק ולרסק אותם עם מזלג או מחית תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה קטנה, לשלב את הסלק מחית, ריקוטה, וחלב ומערבבים היטב עם כף עץ לשלב. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. אפשר להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
5
הכן את בצק הפסטה וגלגל אותו אל ההגדרה הרזה ביותר על מכונת גלגול פסטה.
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים את גיליון הפסטה לריבועים 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים כף קטנה של מילוי סלק על מרכז מחצית הריבועים העליון עם הריבועים הנותרים, הקשה על הקצוות כדי לאטום. להפריש, מכוסה במגבת לחה, עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
8
מביאים 6 ליטרים של מים לרתיחה ומוסיפים 2 כפות מלח. מבשלים את הרביולי במים הרותחים עד מבושל דרך ומכרז, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מסננים את הרביולי ומניחים בקערה גדולה. לזרוק עם חמאה מומסת poppyseeds ולהגיש עם גבינה מגוררת מעל.
מרכיבים שתצטרך
10
תל 3 1/2 כוסות קמח במרכז קרש חיתוך עץ גדול. הפוך באר באמצע הקמח ולהוסיף את הביצים ושמן הזית. בעזרת מזלג, היכו את הביצים והשמן והתחילו לשלב את הקמח, החל מהשוליים הפנימיים של הבאר.
מרכיבים שתצטרך
11
ככל שאתה מרחיב את הבאר, להמשיך לדחוף את הקמח מהבסיס של התל כדי לשמור על הצורה היטב. הבצק יתחבר כאשר חצי מהקמח משולב.
מרכיבים שתצטרך
12
התחל ללוש את הבצק בשתי הידיים, באמצעות כפות הידיים. ברגע שיש לך מסה מלוכדת, להסיר את הבצק מן הלוח לגרד ולהשליך כל שאריות. מחזירות אור קלות את הלוח וממשיכות ללוש למשך 6 דקות נוספות. הבצק צריך להיות אלסטי וקצת דביק. לעטוף את הבצק בפלסטיק ולאפשר לנוח במשך 30 דקות בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
13
מגלגלים את הפסטה על מכונת גלגול פסטה לעובי הרצוי.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Monsanto Il Poggio Chiani Classico Riserva עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
נולד בכרם "Il Poggio" (5.5 חה, 310 מטרים a.s.l.) שממנו בשנת 1962, זה לקח את שמו: זהו Cru קלאנטי הראשון Classico. עשוי 90% Sangiovese ו 7% Canaiolo ו 3% Colorino, זה הגילאים 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. היום הוא מייצג את המוצר היוקרתי ביותר של החברה, מוערך בכל רחבי העולם. הוא מיוצר רק בצירים הטובים ביותר. החברה בחרה לשמור כמות ניכרת של בקבוקי יין זה במרתף להיות הארכיון הקבוע, מסוגל לספר את ההיסטוריה של Castello di Monsanto