קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות6
ציון בריאות11
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רגלי ברווז ברוטב זית ירוק עם פיצוח ופפרדלה

רגלי ברווז ברוטב זית ירוק עם פיצוח ופפרדלה
אם יש לך זיתים סדוקים, סוכר, רגלי ברווז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות. מתכונים דומים: סלט ירוק תאילנדי עם ברווז Cracklings, רגלי ברווז מטוגנות עם כרישה וזיתים ירוקים, ו רגלי ברווז מטוגנות של אליס ווטרס עם כרישה וזיתים ירוקים.

הוראות

1
משוך בזהירות לחתוך את העור מרגלי ברווז ללא חיתוך בשר; להגדיר את העור בצד. לקצץ ולהשליך כל שומן מבשר.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים סוכר ומלח בקערה גדולה; מוסיפים רגלי ברווז ומשפשפים בתערובת. מכסים רגלי ברווז וצינה לפחות 30 דקות או עד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, מחממים תנור ל 35
4
שכב ברווז העור שטוח על משטח עבודה, צד שומן למעלה. עם סכין חדה, לחתוך את כל אזורים עבים של שומן כך שומן הוא אפילו; להשליך קישוטים. למתוח את העור שטוח, צד שומן למטה, בשכבה אחת בתבנית אפייה מעוטרת.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים עד העור הוא פריך ועמוק זהב, 25 עד 30 דקות; מדי פעם להפוך חתיכות מעל. עם מלקחיים, להעביר עור פריך (cracklings) מגבות נייר לניקוז. שמור 3 כף. שומן ברווז; שמור את השאר לשימוש אחר (ראה הערות). קוצצים גס cracklings; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
6
יש לשטוף את רגלי הברווז היטב, משפשף בעדינות כדי לעזור לשחרר מלח. להתייבש.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים 2 כפות. שמורות שומן ברווז לתוך 12-in. מחבת מעל חום בינוני-גבוה. חום קל 1/2 של רגלי ברווז, פונה לפי הצורך, 5 עד 8 דקות; להפחית את החום אם המחבת מתחילה לחרוך. חזור עם הברווז שנותר.
מרכיבים שתצטרך
8
להעביר ברווז לתבנית אפייה רדודה (2 1/2 עד 3 qt.).
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים בצל למחבת ומבשלים, ערבוב, עד רך, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים מרק, רוטב עגבניות,קורנית, זיתים ופלפל. להפחית את החום ומבשלים כ -10 דקות, ערבוב מדי פעם כדי למזג טעמים.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים ליקר כתום וגרידת תפוזים.
מרכיבים שתצטרך
12
יוצקים מעל ברווז, לכסות צלחת בחוזקה עם נייר, ואופים עד הברווז הוא מאוד רך כאשר פירסינג, על 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
13
כ -15 דקות לפני הברווז נעשה, לבשל פסטה במים רותחים מומלחים על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
14
מסננים פסטה ומחזירים אותה לסיר בישול.
מרכיבים שתצטרך
15
מערבבים שומן ברווז שנותר, פירורי הלחם, ואת cracklings במחבת גדולה על חום בינוני גבוה עד פירורים קלויים קלות, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
16
דל שומן ולהשליך מרוטב ברווז.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברווזרוטב ברווז
17
מערבבים על 1/2 כוס רוטב לתוך פסטה. מסדרים פסטה על מגש גדול העליון עם רגלי ברווז. כפית נותרת רוטב על גבי ומפזרים פטרוזיליה ותערובת פצפוצים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

3(חוֹרֶף)פירורי לחם יבשים משובחיםפירורי לחם יבשים משובחים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול2(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש6רגלי ברווז שלמות (ירכיים ומקלות תיפוף מחוברים, כ -3 ק רגלי ברווז שלמות (ירכיים ומקלות תיפוף מחוברים, כ -3 ק " ג. סה "כ) או 12 ירכיים עוף (כ 4 1/2 ק" ג. סה " כ; ראה הערות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה דקפטרוזיליה קצוצה דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים סדוק( ראה הערות), סחוטזיתים ירוקים סדוק( ראה הערות), סחוט1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,גרידה כתומה (השתמש חורים קטנים של פומפיה תיבת)גרידה כתומה (השתמש חורים קטנים של פומפיה תיבת)3(חוֹרֶף)ליקר בטעם תפוז, כמו קואנטרו.ליקר בטעם תפוז, כמו קואנטרו.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגרי פלפל ירוקים, מנוקזיםגרגרי פלפל ירוקים, מנוקזים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה פפרדלה או אטריות ביצים רחבותפסטה פפרדלה או אטריות ביצים רחבות